1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779420 inlägg · 7967 ämnen

Gameday


Sv: Gameday
{8399}: Japp. Usel domarinsats som vanligt. Hårresande.

Sv: Gameday
Danne66: obegripligt faktiskt varför det skall letas utvisningar på detta vis. Jag klandrar inte de som utvisats.

Sv: Gameday
Lunkz: Vi har ju alltid 3 backar borta. 😂

Sv: Gameday
Treklövern1912:
Jag undrar om Manner vet vad time out är för nått.... 🤔

Sv: Gameday
Pettisbif: Han är rädd för orden. Your time is out. 😂

Sv: Gameday
{8399}: Ja du. Fattar inte. Sen en annan grej. Vad händer i Gävle? Kan det vara 4500 i arenan på bästa matchtid, föreningen går i graven om detta fortsätter.

Sv: Gameday
Danielsson, Bertilsson, Olesen bäst hittills.

Sv: Gameday
Vi har mer att spela för....Motivation slår klass! (ibland)

Sv: Gameday
Undra hur sent ledningsmålet kommer.

Sv: Gameday
Danne66: Brynäs måste bjuda på underhållning (poäng) om publiken skall komma.

Sv: Gameday
Jisses, Björk är ju fullständigt livsfarlig i egen zon

Sv: Gameday
Björk....... 🤬🤬🤬🤬👺

Sv: Gameday
Se till att få bort den där jävla Björk från laget med en gång!!!

Sv: Gameday
Björk vilken dåre

Sv: Gameday
Och där går Björk och duschar...

Sv: Gameday
Jobbocop: Han borde skickar iväg från klubben, de har jag skrivit ett antal gånger nu.

Sv: Gameday
Och vem jagar puck ensam i anfallszon om inte Chefen själv.

Sv: Gameday
Tom Bissett: Å sen är det bara den förbannade lulääklacken som hörs. Sanslöst.

Sv: Gameday
Danne66: JAAAAAAAAAA

Sv: Gameday
Alfred : ÖLUND!!!

Sv: Gameday
Alfred : Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Sv: Gameday
Alfred : Ölund tycker jag sett mycket vassare ut denna säsong. Vass skridskoåkning och hård.

Sv: Gameday
Kan nog vara bland dom sämsta matcherna jag sett......

JAAAAAAAAAA

Sv: Gameday
Tjosan.

Sv: Gameday
Alfred : Öluuuuuuuund!!!! Tack, IK Huge!! 👊😀👍

Sv: Gameday
Forsberg 1978: Äntligen 😊

Sv: Gameday
FAAAAN tänkte lägga en 4a på brynäs vinst men hann inte😂

Sv: Gameday
Från å va själva i försvarzon så spelar man fast sig själv. Nu mål hurra men steppa upp i försvaret

Sv: Gameday
Forsberg 1978: tänkte precis skrika på time out ;)

Sv: Gameday
Ölund gör de klara målen.
Före det... Hedberg och Björk briljerade defensivt i egen zon.

Sv: Gameday
Nu vill jag se rejäla rensningar i egen zon

Sv: Gameday
Bättre PP nu

Sv: Gameday
Där var nog chansen. Luleå kommer säkert kvittera nu.

Sv: Gameday
Rödin1912: Ja, vasst PP

Sv: Gameday
Blå grottan: Bara missflyt att inte pp ger mål.

Sv: Gameday
Blå grottan: vi tar detta!!! 4-1 !!

Sv: Gameday
Brynäsgubbe: Varför alltid en negativ syn på allt?

Sv: Gameday
Andrén 👑

Sv: Gameday
Manner kör sina time out under Power break. Fiffigt.

Sv: Gameday
Hur kan man inte ta en utvisning när domarn står och kollar på när luleåspelaren håller fast i Bertilssons klubba när Bertil åker skridskor?

Sv: Gameday
Brynäsgubbe: Japp där kom den.

Sv: Gameday
Plocken!? Vad har man den till????

Sv: Gameday
Brynäsgubbe: Helvete

Sv: Gameday
Forsberg 1978: jag glämde att vi har lillen i mål

Sv: Gameday
Och där kom kvitteringen.......

Sv: Gameday
Brynäsgubbe: Ja, det var ju inte direkt oväntat tyvärr.

Sv: Gameday
{9461}: Inget lätt läge för Andren.
Däremot Björks agerande. Bänka, helst igår.

Sv: Gameday
Nämen vilken skräll att Björk och Genoway var inne på ett baklängesmål... 🤣🤣🤣🤣

Sv: Gameday
Att VA bara släppt 2mål med 5min kvar får ändå ses som ett fall framåt?

Sv: Gameday
Blå grottan: För att det blir alltid verklighet. 😂

« · 2239111 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)