Gått nytt år!
« Föregående · 361735 Till forumet
Gått nytt år!
Gott nytt år på er alla brynäs fans och alla ni andra supportrar i detta avlånga land!
Sv: Gått nytt år!
Fanzin: DOM VILL VARA DOM BÄSTA MEN DOM ÄR DET INTE, DET ÄR BARA AT INSE DETTA *LER* HOPPAS ALLT ÄR BRA MED DIG!
Sv: Gått nytt år!
Andersson79: hehe jora det är lugnt här. Snart är det iaf Timrå-Brynäs!, blir det ingen supporterresa dit tro=?,
Sv: Gått nytt år!
Andersson79: näe med det är alltid bra med bra stöd, du kan inte vara nöjd med den hemmaklack bif har idag "näe"
Sv: Gått nytt år!
Fanzin: jo, det är några som ska åka men jag vet inte hur många det blir, jag är anmäld i alla fall, så jag hoppas resan blir av i alla fall
Sv: Gått nytt år!
Fanzin: Det kan jag inte lova men om det inte är fullt så går det säkert att hänga på
Sv: Gått nytt år!
Danne_L: haha danne danne,, hur många VF:are var det i timrå då *mohaha* knäpptyst. Osså var ni ju inge vidare i gavleriken heller. Ni har publik men ingen klack!
Det tycker iaf många personer jag pratat med.
Det tycker iaf många personer jag pratat med.
Sv: Gått nytt år!
Fanzin:
Äsch, vänta bara till februari då vi ska upp ett litet gäng.
I Gavlerinken var det cirka 70 pers som kom här nere ifrån så försök inte.
Och vem bryr sig om en klack om det ändå är knäpptyst i övriga arenan?
Äsch, vänta bara till februari då vi ska upp ett litet gäng.
I Gavlerinken var det cirka 70 pers som kom här nere ifrån så försök inte.
Och vem bryr sig om en klack om det ändå är knäpptyst i övriga arenan?
Sv: Gått nytt år!
Danne_L: jora 70 pers, men inte lät ni så mkt. Du i Timrå är låter visste pubiken. Men vems fel är det att VF har popcorn ätande gubbar på läktaren. Timrås publik är fullt godkända. Tycker att det är en av de bästa publikerna i elitserien så det så!,, vi ska inte tala om Brynäs publiken!
Sv: Gått nytt år!
Fanzin:
Äsch du har inte ens sett hälften av elitserielagens hemmamatcher för att kunna uttala dig om bästa publiken.
Äsch du har inte ens sett hälften av elitserielagens hemmamatcher för att kunna uttala dig om bästa publiken.
« Föregående · 361735