Gavlerinken för en miljon
« Föregående · 396224 Till forumet
Sv: Gavlerinken för en miljon
Makkan: Kanon att det finns vissa vettiga själar även i Gävle kommun som ser längre än sin egen näsa!
Låter bra med 3 hallar. Mycket är positivt nu låt det så få vara ett bra tag framöver efter ett par tunga är.
Låter bra med 3 hallar. Mycket är positivt nu låt det så få vara ett bra tag framöver efter ett par tunga är.
Sv: Gavlerinken för en miljon
Lunkan: Fördelen med en ombyggd Gavlerink är ju som sagt var att kosingen kommer i egen ficka o s v
Ang 3 hallar så främjar det ungdom och junior verksamheten och för all del även damhockeyn som kanske inte har världens bästa träningstider!
Ang 3 hallar så främjar det ungdom och junior verksamheten och för all del även damhockeyn som kanske inte har världens bästa träningstider!
Sv: Gavlerinken för en miljon
Lunkan: En enig kultur- och fritidsnämnd sa i går ja till förslaget att sälja Gavlerinken till Brynäs IF.
- Det viktigaste för oss är att barn- och ungdomsverksamheten inte blir lidande, säger Lars-Göran Ståhl, nämndens ordförande.
Hela artikeln se länk
Nu är det bara och vänta på kommunfullmäktige, fast man hade nästan hellre väntat på om Foppa skulle ha skrivit på för Brynäs ;-)
- Det viktigaste för oss är att barn- och ungdomsverksamheten inte blir lidande, säger Lars-Göran Ståhl, nämndens ordförande.
Hela artikeln se länk
Nu är det bara och vänta på kommunfullmäktige, fast man hade nästan hellre väntat på om Foppa skulle ha skrivit på för Brynäs ;-)
« Föregående · 396224
Kommunstyrelsen ska ta beslut 17 Juni om det blir en försäljning för en mille till Brynäs IF. Den besvärliga trafiksituationen ska också lösas och eventuellt ska det byggas en 3:e rink. Det låter inte alls dumt. Jag tror det här är en bättre lösning för Brynäs IF och oss fans. Bättre att bygga en hockeyarena i första hand än en evenemangsarena.
Se länk.......