Gavlerinken för en miljon
« Föregående · 396224 Till forumet
Sv: Gavlerinken för en miljon
Makkan: Kanon att det finns vissa vettiga själar även i Gävle kommun som ser längre än sin egen näsa!
Låter bra med 3 hallar. Mycket är positivt nu låt det så få vara ett bra tag framöver efter ett par tunga är.
Låter bra med 3 hallar. Mycket är positivt nu låt det så få vara ett bra tag framöver efter ett par tunga är.
Sv: Gavlerinken för en miljon
Lunkan: Fördelen med en ombyggd Gavlerink är ju som sagt var att kosingen kommer i egen ficka o s v
Ang 3 hallar så främjar det ungdom och junior verksamheten och för all del även damhockeyn som kanske inte har världens bästa träningstider!
Ang 3 hallar så främjar det ungdom och junior verksamheten och för all del även damhockeyn som kanske inte har världens bästa träningstider!
« Föregående · 396224
Kommunstyrelsen ska ta beslut 17 Juni om det blir en försäljning för en mille till Brynäs IF. Den besvärliga trafiksituationen ska också lösas och eventuellt ska det byggas en 3:e rink. Det låter inte alls dumt. Jag tror det här är en bättre lösning för Brynäs IF och oss fans. Bättre att bygga en hockeyarena i första hand än en evenemangsarena.
Se länk.......