Gick ni på den?
« Föregående · 275224 Till forumet
Sv: Gick ni på den?
Paneb: Var ytterst tveksam ang Björck tror inte att både GD och AB (lokaltidningarna) skulle missa en sån grej. Dom brukar följa med rätt bra.
Sv: Gick ni på den?
Igor: Ja va fan nu vet man varken in eller ut! Fast det är klart, det är ju precis som vanligt :)
Vi måste ge SK en chans i alla fall att bevisa vad dom kan! Att en spelare presterat få poäng behöver ju inte betyda att det blir samma i ett nytt lag.
Viktigt att presentera en riktigt bra målvakt då jag hoppas att det kan hjälpa till att locka andra spelare till Brynäs.
Vi måste ge SK en chans i alla fall att bevisa vad dom kan! Att en spelare presterat få poäng behöver ju inte betyda att det blir samma i ett nytt lag.
Viktigt att presentera en riktigt bra målvakt då jag hoppas att det kan hjälpa till att locka andra spelare till Brynäs.
Sv: Gick ni på den?
Tomas HOCKEY: Paneb är en liten lögnare. Nu är det klart även enligt hockeyligan, se länk.
Sv: Gick ni på den?
Igor: Ja där ser man! Vi får ge honom en chans att visa sig! Jag tycker att det för övrigt fattas en riktig figther i Brynäs! Kanske är han svaret på det. Kanske rent av en publik favorit inom kort? :)
(Nu vet jag ju inte hur han är som spelare utan litar på det som sagts här tidigare)
(Nu vet jag ju inte hur han är som spelare utan litar på det som sagts här tidigare)
« Föregående · 275224
Jesper Björck har inte "signat" på för er, utan kommer med stor sannolikhet spela div 1 hockey nästa säsong. Och hur vet jag det? Jo, Jeppe har sommarhus bredvid oss, och jag frågade honom nu på förmiddagen. Jag blev liksom lite nyfiken när jag fick höra att Jeppe skulle lira i Brynäs kommande säsong.
Han kände sig dock "smickrad" av ryktet och lovar att tänka på saken ;-))
Först till tio vinner