GOD JUL!!!!
« Föregående · 357117 Till forumet
Sv: GOD JUL!!!!
70 Rodrigues:
Instämmer i min väns julönskan, förutom att önska sig fred på jorden och hälsa och välgång och annat tjafs så hoppas jag Tomten hörsammar min och andras bön om ett SM-Guld.
Om inte så får väl Tomten spikas upp bredvid vår vän 63 Norberg som spred Norrena ryktet på försäsongen ;-)
Instämmer i min väns julönskan, förutom att önska sig fred på jorden och hälsa och välgång och annat tjafs så hoppas jag Tomten hörsammar min och andras bön om ett SM-Guld.
Om inte så får väl Tomten spikas upp bredvid vår vän 63 Norberg som spred Norrena ryktet på försäsongen ;-)
Sv: GOD JUL!!!!
Dream Team: desamma. vi får hoppas att det går lite bättre för brynäs i omstarten! GOD JUL PÅ ER ALLA!!!
Sv: GOD JUL!!!!
Danne_L:
Håller med här också!
7h kvar tills man skall sluta jobba och ut och rasta 70 Rodrigues på något utav Stockholms vattenhål.
Håller med här också!
7h kvar tills man skall sluta jobba och ut och rasta 70 Rodrigues på något utav Stockholms vattenhål.
Sv: GOD JUL!!!!
God Jul Och Gott Nytt År Alla Brynäsare.
Efter Jul börjar vi klättringen mot toppen.
Efter Jul börjar vi klättringen mot toppen.
« Föregående · 357117