Golgatavandering eller Triumffärd...?
« Föregående · 245255 Till forumet
Sv: Golgatavandering eller Triumffärd...?
LHC har ett spel under kvalserien på deras hemsida.. verkar ganska fränt..
Sv: Golgatavandering eller Triumffärd...?
74050: Nej, jag pratar om vad som utmarker en bra sportchef. Trodde det var ratt tydligt.
Sv: Golgatavandering eller Triumffärd...?
Tja!
Anledningen till att Brynäs inte har kunnat anställa någon sportchef än. Är ganska självklar , ingen blir sportchef när man inte vet i vilken serie klubben spelar i nästa säsong.
Dom kvalifikationer som en sportchef ska ha är dessa:
stor kunskap om Svensk och internationell ishockey,kunna snacka med både supportrar och sponsorer,ha stora socialkunskaper och en stor portion humor.
Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!
M.V.H Tor!
Anledningen till att Brynäs inte har kunnat anställa någon sportchef än. Är ganska självklar , ingen blir sportchef när man inte vet i vilken serie klubben spelar i nästa säsong.
Dom kvalifikationer som en sportchef ska ha är dessa:
stor kunskap om Svensk och internationell ishockey,kunna snacka med både supportrar och sponsorer,ha stora socialkunskaper och en stor portion humor.
Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!
M.V.H Tor!
Länkar:
http://svenskafans.com
http://svenskafans.com
« Föregående · 245255