Gomorron
« Föregående · 63751 Till forumet
Sv: Gomorron
MATCHENS SNEDSKÄR ENLIGT ARBETARBLADET!
Mattias Petterssons svaga målvaktsspel och Brynäsmålvaktens kurragömmalek efter matchen. 4 journalister väntade på att Mattias skulle komma ut från massagerummet och låta sig intervjuas. Men, Mattias var inte på humör att prata med media. Mycket dåligt gjort av en spelare så pass högt upp i serien.
Så jävla synd att Pettersson var så katastrofalt dålig när resten av laget gör en heroisk insats.
Mattias Petterssons svaga målvaktsspel och Brynäsmålvaktens kurragömmalek efter matchen. 4 journalister väntade på att Mattias skulle komma ut från massagerummet och låta sig intervjuas. Men, Mattias var inte på humör att prata med media. Mycket dåligt gjort av en spelare så pass högt upp i serien.
Så jävla synd att Pettersson var så katastrofalt dålig när resten av laget gör en heroisk insats.
Sv: Gomorron
Jag förstår inte hur tidningar som Aftonbladet, Expressen och Värmlands Folkblad resonerar när dom skriver att Färjestad inte kom upp i normalstandard i de 2 första perioderna, det kan inte va så att Brynäs var det bättre laget och ledde rättvist efter 2 perioder? Så fort DIF eller FBK förlorar eller ligger under så beror det alltid på att dom inte kommer upp i normal kapacitet! Jävligt konstigt tycker jag!
Sv: Gomorron
Förstår inte vad det skulle va för fel på Wennerholms analys av matchen ? Han sågar MP och tycker att FBK tog över i sista,inget att anmärka på det resonemanget,dom vann ju skotten med 12-2.Alla sågar Pettersson idag,utom alla muppar här på listan som tycker att man inte är en "riktig" Brynäsare om man gör så.Spelet på banan var kanon,men utan en målvakt som överträffar sig själv kommer det aldrig att gå.
Sv: Gomorron
6 Lundström: Helt rätt att jounalisterna är såna,det är ju även topplagen själva.Har nog aldrig sett en ledare eller spelare i FBK sagt att man är sämre pga att motståndet är bättre.Såg bara den lilla äckliga skiten Wallin i pausen igår som tyckte att man spelade dåligt och att BIF fått enkla mål !? Vilken idiot.
« Föregående · 63751
Självklart ska kritiken vara saklig och nyanserad, då är det ok att tycka !!! Vi är väl "riktiga" brynässupportrar allihop och vi hoppas fortfarande på att vi ska välta det stora lasset, Goliat eller vad någon kallade FBK för.
Så fortsätt att hoppas, och fortsätt att tycka !!!