håll tätt bakåt...
« Föregående · 132918 Till forumet
Sv: håll tätt bakåt...
Magoo70: Jag vidhåller min pessimistiska nulägessyn; torsk igen ikväll...Sedan börjar marschen uppåt!
Sv: håll tätt bakåt...
claesw: Tror inte jag pallar en förlust till, dom måste börja vinna igen för att man inte skall gå in i någon typ av koma resten av säsongen där siffrorna bara fladdrar förbi en.
Vi har SSK i dag, MIF på söndag samt TIK på tisdag hemma och dom har inte vunnit i Gavlerinken ännu.
Och så skall det förbli eftersom det finns en TIK'are som blir en back öl rikare då!
Själv så tror jag att vi vinner med 5-3 i kväll efter att ha tagit ledningen med 2-0 i 1:a sedan så kommer dom andra matcherna att gå i bara farten till våran fördel.
Westerlind: Tror du att fd grannarna har börjat skotta snö hemma än?
:
Vi har SSK i dag, MIF på söndag samt TIK på tisdag hemma och dom har inte vunnit i Gavlerinken ännu.
Och så skall det förbli eftersom det finns en TIK'are som blir en back öl rikare då!
Själv så tror jag att vi vinner med 5-3 i kväll efter att ha tagit ledningen med 2-0 i 1:a sedan så kommer dom andra matcherna att gå i bara farten till våran fördel.
Westerlind: Tror du att fd grannarna har börjat skotta snö hemma än?
:
Sv: håll tätt bakåt...
65 Selander: Hoppas du har rätt. SSK är heta hemma och deras publik är tuff och högljudd...Tror ändå att en sån här match passar Sjödin, Molin och Larsson- de brukar vara bra på att smyga in ett par kassar mot lag med krävande hemmapress.
Sv: håll tätt bakåt...
claesw: Kort sagt: jag hatar att stå i SSK dragiga hall och se deras djävla lag pressa Brynäs. Allt handlar väl om 95-96 när jag satt där och fick se BIF torska den allsvenska finalen (jag satt faktiskt bredvid T Sandlin då, han såg bekymrad ut trots att han precis fått sparken).
« Föregående · 132918
Oxå en optimist men en orolig sådan.