Har mormor smygvärvat ?
« Föregående · 606053 Till forumet
Sv: Har mormor smygvärvat ?
Makkan: Simon sitter på bänken! Har han ont i tummen eller har Boork tappat tålamodet?
Härligt att Kuparinen & Lavins är på väg tillbaka!
claesw: DIF överraskar igen!!!! Men du skall nog se att det blir KS till slut ändå! ;-)
Härligt att Kuparinen & Lavins är på väg tillbaka!
claesw: DIF överraskar igen!!!! Men du skall nog se att det blir KS till slut ändå! ;-)
Sv: Har mormor smygvärvat ?
Makkan: Simon sitter på bänken! Har han ont i tummen eller har Boork tappat tålamodet?
Härligt att Kuparinen & Lavins är på väg tillbaka!
claesw: DIF överraskar igen!!!! Men du skall nog se att det blir KS till slut ändå! ;-)
Härligt att Kuparinen & Lavins är på väg tillbaka!
claesw: DIF överraskar igen!!!! Men du skall nog se att det blir KS till slut ändå! ;-)
« Föregående · 606053
Vi har en ny ytterforward i 2:a kedjan mot Fbk.
Se länk... www.brynas.se/news_read.asp?id=1976
Det är nog tryckfelsnisse som har varit framme igen.