Hockeytorsdag!
« Föregående · 2284776 · Nästa » Till forumet
Sv: Hockeytorsdag!
Zappaholic: Känner mig ändå lite patetisk som sitter o våndas över andras resultat, men jag är bränd och märkt av förra säsongen och pallar inte ett jävla kval.
+ 8
Sv: Hockeytorsdag!
Skönt att resultaten går vår väg idag. Verkar som min antijinx gjorde susen. Surt för Timrå som lika gärna hade kunnat få poäng med sig idag.
+ 4
Sv: Hockeytorsdag!
JanT: Växjö är inte ens så bra i år som folk tror. 9a i tabellen och vi är 7 poäng ifrån dem, om 2-2-resultatet står sig, med en match mindre spelad.
+ 2
Sv: Hockeytorsdag!
Silfverkroken: förstår hur du tänker, Saik är grymma, tycker dock att Brynäs ska kunna stänga vid 3-1.
Saik är klass
Saik är klass
Sv: Hockeytorsdag!
BIF Kungen: Vår förlust mot Skellefteå ser plötsligt inte så hemsk ut. De är ruggigt bra i år.
+ 3
Sv: Hockeytorsdag!
Huge: Yes, klart rättvist sett till perioden. Sen hade jag vart förbannad på Lodin om jag var Tik-fan, jävla onödigt att ta en offensiv utvisning när man precis dödat ett bp mot ett av seriens bästa lag.
Sv: Hockeytorsdag!
JanT: Tycker ändå de börjar trycka ner Tik mer och mer nu. Inte långt borta att det blir 2-1
Sv: Hockeytorsdag!
Huge: Timrå spelar stabilt bortaspel, Växjö står inte att känna igen så här långt....
Sv: Hockeytorsdag!
Davey85: Timrå PP. Växjö too many players (8 st på isen). Fler än på läktaren enligt Westberg..😄
+ 3
Sv: Hockeytorsdag!
+ 1
Sv: Hockeytorsdag!
BIF Kungen: Följer Växjö - Timrå. Timrå håller tyvärr jämna steg med Växjö spelmässigt tycker jag, kanske lite vassare till och med.
« Föregående · 2284776 · Nästa »
