Hockeytorsdag!
« Föregående · 2285512 · Nästa » Till forumet
Sv: Hockeytorsdag!
BIF Kungen:
Menar att Lööke precis som många andra producerar bra i HA men steget upp i SHL är helt enkelt för stort.
Lööke är max en 3 e lina spelare i ett bottenlag i SHL och då är frågan om det är en spelare för Brynäs om de vill göra en omstart och aspirera på placeringar högre upp i hierarkin.
Menar att Lööke precis som många andra producerar bra i HA men steget upp i SHL är helt enkelt för stort.
Lööke är max en 3 e lina spelare i ett bottenlag i SHL och då är frågan om det är en spelare för Brynäs om de vill göra en omstart och aspirera på placeringar högre upp i hierarkin.
+ 4
Sv: Hockeytorsdag!
Jockster : du kanske har rätt, tycker dock att han utvecklats.
Spelar dessutom i Timrå=SHL (oklart hur länge)
Spelar dessutom i Timrå=SHL (oklart hur länge)
Sv: Hockeytorsdag!
mattias - 74: Leksand är bra… iofs mot svagt motstånd men sett dem tidigare och varit bra mot bättre motstånd…
Sv: Hockeytorsdag!
BIF Kungen: Leksand gör 1-0. Som någon annan sa, känns väldigt märkligt att sitta och hålla på Leksand..
Sv: Hockeytorsdag!
mk: vem vet, det enda som Brynäs är överlägsna i serien är snyggaste tröjorna.
Tyvärr matchar inte spelet/resultaten tröjorna.
Tyvärr matchar inte spelet/resultaten tröjorna.
Sv: Hockeytorsdag!
BIF Kungen: På tal om reklam.
Är det sista året med dessa tröjor som Brynäs kör med? Ska det bytas nästa säsong?
Hoppas att man är mer lyhörd än Frölunda med supportrar hur de vill att det ska se ut.
Nästa ställ måste se mer ut som typ-12.
Kanske inte exakt så, men bättre än en träningströja iaf..
Är det sista året med dessa tröjor som Brynäs kör med? Ska det bytas nästa säsong?
Hoppas att man är mer lyhörd än Frölunda med supportrar hur de vill att det ska se ut.
Nästa ställ måste se mer ut som typ-12.
Kanske inte exakt så, men bättre än en träningströja iaf..
Sv: Hockeytorsdag!
+ 1
Sv: Hockeytorsdag!
Viktigast idag att Örebro vinner. Tycker de har sett rätt bra ut på sustone efter en djup svacka. Sen får så klart gärna Malmö torska också. Kan vi ha resultaten med oss idag också?
+ 1
Sv: Hockeytorsdag!
munkas: Det lutar åt kval. Gäller att vinna kvalmotståndaren stockholms stöllhet 9.2.
Sv: Hockeytorsdag!
+ 1
Sv: Hockeytorsdag!
Zappaholic: Precis, inte konstatera innan det är teoretiskt klart och tro gör man i kyrkan.
Det vi gör här är att gissa 😑
Det vi gör här är att gissa 😑
+ 5
Sv: Hockeytorsdag!
Berge: Ajabaja...här ska inte konstateras någonting förrän det är teoretiskt klart.
+ 6
Sv: Hockeytorsdag!
Berge: Det känns som den ofrivillig pandemi uppehållet ställde till en hel del för osssom hade ett bra flyt innan. Hoppas att spelet finns kvar och att vi radar upp några vinster så kan vi blicka framåt/uppåt
+ 1
Sv: Hockeytorsdag!
Förlorar Malmö och Timrå idag så vågar jag konstatera att Brynäs spelar i SHL till hösten.
Sv: Hockeytorsdag!
#33: Ja, vare sig värvning eller inte så måste vi upp på vinnarspåret igen. 2 vinster på 6 senaste matcherna är inget för husfriden direkt.
+ 7
Sv: Hockeytorsdag!
moment22: Jag är faktiskt inte helt övertygad att man inte försöker värva Sund från Rögle trots allt.
Vi får väl se vad som händer de närmaste 11 dagarna.
Ha en riktigt go helg kära vänner
Vi får väl se vad som händer de närmaste 11 dagarna.
Ha en riktigt go helg kära vänner
+ 3
Sv: Hockeytorsdag!
Jag tror att den uteblivna backvärvningen är en kombination av dåligt utbud och lugn båt hos Brynäs. Rätt eller fel får vi se.
Utöver såna som Lepistö och Borgman vet jag inte om jag är så avundsjuk på övriga backvärvningar.
Utöver såna som Lepistö och Borgman vet jag inte om jag är så avundsjuk på övriga backvärvningar.
+ 2
Sv: Hockeytorsdag!
Markström: värvningar kan bli fågel eller fisk, därför tycker jag att vi inte ska hoppas för mycket.
Tenderar dessutom att det blir mycket ”fisk”…
Tenderar dessutom att det blir mycket ”fisk”…
+ 1
Sv: Hockeytorsdag!
magr: Precis och då kan SHL sätta ett schema som håller serien ut nu.
Detta kommer att gynna Brynäs spel då det krävs kontinuitet för att föra processen framåt.
Lag med inkörda system tror jag klarar ett oregelbundet schema bättre.
Detta kommer att gynna Brynäs spel då det krävs kontinuitet för att föra processen framåt.
Lag med inkörda system tror jag klarar ett oregelbundet schema bättre.
+ 3
Sv: Hockeytorsdag!
{8399}: Finns ingen mening med att masstesta om sjukdomen inte anses vara samhällsfarlig så det skulle förvåna mig om det fortsätter.
+ 5
Sv: Hockeytorsdag!
Auchinleck: Mycket hög och det är helt ok i så fall.
Kan vi knipa en 10:e platsen så är det något över förväntan.
Hoppas att det kan bli regelbundet matchande nu i slutet på serien när detta masstestande (förmodar jag) upphör.
Kan vi knipa en 10:e platsen så är det något över förväntan.
Hoppas att det kan bli regelbundet matchande nu i slutet på serien när detta masstestande (förmodar jag) upphör.
+ 1
Sv: Hockeytorsdag!
Auchinleck: Mycket. Tv-soffan har blivit varm.
Frågan är bara hur riskbenägna JAEG är rent sportsligt?
Vågar man chansa att ett hemmastarkt Timrå fortsätter att förlora borta? Att nyckelspelarna håller sig skadefria? Osv.
Frågan är bara hur riskbenägna JAEG är rent sportsligt?
Vågar man chansa att ett hemmastarkt Timrå fortsätter att förlora borta? Att nyckelspelarna håller sig skadefria? Osv.
Sv: Hockeytorsdag!
KulaShaker: Som nu försvinner. Gissningsvis sitter de och räknar på kansliet vad JAEG kan röra sig med.
Sen skall man nog inte räkna med fulla hus på ett tag, kommer ta ett tag innan folk vågar tillbaka. I varje fall om det var som i höstas.
Sen skall man nog inte räkna med fulla hus på ett tag, kommer ta ett tag innan folk vågar tillbaka. I varje fall om det var som i höstas.
Sv: Hockeytorsdag!
Soffdomaren: Det låter som ett skämt, ska vi matchas mot lag som har lika många (få) spelare som oss på OS?
« Föregående · 2285512 · Nästa »
Har svårt att se att LHC kan vända matchen.