Hockeytorsdag!
« Föregående · 2285512 · Nästa » Till forumet
Sv: Hockeytorsdag!
Jockster : förstår dina tankar, tror dock att han kan utvecklas och ev konkurrera ut någon i en 3:e eller 4:e lina i Brynäs.
Tycker Brynäs har för många vattenbärare som Lööke borde kunna peta.
MEN: jag kan ha fel…
Tycker Brynäs har för många vattenbärare som Lööke borde kunna peta.
MEN: jag kan ha fel…
Sv: Hockeytorsdag!
#33: Ja man kräks lite i munnen när de gör mål men det är väl bara att tacka och ta emot!
Nu får öret ta och växla upp också!
Nu får öret ta och växla upp också!
Sv: Hockeytorsdag!
BIF Kungen:
Vill påstå att det är hugget som stucket. Brynäs måste göra sig av med många av de lägre ner i näringskedjan om de ska bli ett lag att räkna med. Scott, Rödin, Palve, Öhlund, Eklind, Timashov skall vara kvar. Resten måste bytas ut.
Vill påstå att det är hugget som stucket. Brynäs måste göra sig av med många av de lägre ner i näringskedjan om de ska bli ett lag att räkna med. Scott, Rödin, Palve, Öhlund, Eklind, Timashov skall vara kvar. Resten måste bytas ut.
Sv: Hockeytorsdag!
4-1 till Leksand nu. LHC ska tacka Högberg att inte siffrorna är ännu större. LHC är verkligen inte bra
Sv: Hockeytorsdag!
Jockster : Bertilsson?
Känns som en del andra kan vara kvar också men då gå ned i lön för att frigöra medel för spetsvärvningar.
Känns som en del andra kan vara kvar också men då gå ned i lön för att frigöra medel för spetsvärvningar.
Sv: Hockeytorsdag!
mattias - 74: Han och Caito är ett av de bättre backparen i serien. Lite som när vi hade Berra och Gunde. Caito är väl inblandat i nästan varje mål hittills
Sv: Hockeytorsdag!
Danne66: LHC hade faktiskt ett riktigt bra PP som resulterade i mål precis i samband med att Leksand blev fulltaliga.
+ 1
Sv: Hockeytorsdag!
Danne66:
Solklar 2a på Bischel det där skall inte va matchstraff
Helt rätt dömt
Trodde Persson skulle ta en 5a
Solklar 2a på Bischel det där skall inte va matchstraff
Helt rätt dömt
Trodde Persson skulle ta en 5a
Sv: Hockeytorsdag!
{9382}: vad fan, 4-3 nu! Ska det bli match av det här?
Little är en av dom som ramlar enklast i serien. Han är ju duktig men det är tragiskt när spelare är som italienska fotbollsspelare…
Little är en av dom som ramlar enklast i serien. Han är ju duktig men det är tragiskt när spelare är som italienska fotbollsspelare…
Sv: Hockeytorsdag!
BIF Kungen: Leksand fortsätter dock att ta kassa utvisningar.
Men det var Draisaitl klass på Heinemanns avslut
Men det var Draisaitl klass på Heinemanns avslut
Sv: Hockeytorsdag!
Klubban ska inte vara uppe i ansiktet.
Är väl 3:e utvisningen nu för klubba i ansiktet för Leksand.
Odiciplin.
Är väl 3:e utvisningen nu för klubba i ansiktet för Leksand.
Odiciplin.
Sv: Hockeytorsdag!
Jugge: själv har jag för dålig koll på Draisaitls avslut (kollar för lite NHL) men vet att han är bra.
Sv: Hockeytorsdag!
BIF Kungen: inte mig emot 🙂
Får Leksand tillbaka Hrivik som det ryktas om blir dom en riktig joker i slutspelet
Får Leksand tillbaka Hrivik som det ryktas om blir dom en riktig joker i slutspelet
Sv: Hockeytorsdag!
Ruohomaas är alltså reserv till Finlands OS-lag. Hur bra är inte det laget då?
Måste ju vara en av de bästa centrarna i SHL. Majestätisk. Och så ryktas det om Hrivik. Hmm snacka om spelts.
Måste ju vara en av de bästa centrarna i SHL. Majestätisk. Och så ryktas det om Hrivik. Hmm snacka om spelts.
Sv: Hockeytorsdag!
Forsberg 1978: Extra trevligt att det är filmaren Lodin som dräller så Örebro gör 3-1 :)
+ 1
Sv: Hockeytorsdag!
+ 1
« Föregående · 2285512 · Nästa »
Har svårt att se att LHC kan vända matchen.