Hockeytorsdag!
« Föregående · 2285858 · Nästa » Till forumet
Sv: Hockeytorsdag!
Nu ligger det i våra händer. Bara Malmö som har en match mindre men det är ju mer press på LHC nu som har fler matcher och ett par stycken mer än alla efter.
Vi tar det här. Nu siktar vi på att gå förbi LHC först och främst. 🙏
Vi tar det här. Nu siktar vi på att gå förbi LHC först och främst. 🙏
+ 1
Sv: Hockeytorsdag!
Märklig känsla en lördagkväll att längta till onsdag. Ruggig Brynäs abstinens
+ 5
Sv: Hockeytorsdag!
Luddf:
Många lag kommer att förstärka.
LIF plockar med 100% in Hrivik
Djurgården, Timrå och IOK kommer att värva.
Brynäs? Nja
Många lag kommer att förstärka.
LIF plockar med 100% in Hrivik
Djurgården, Timrå och IOK kommer att värva.
Brynäs? Nja
Sv: Hockeytorsdag!
BIF Kungen: CLuBeN börjar få riktigt kass målskillnad. Kan bli viktigt i slutändan!
+ 1
Sv: Hockeytorsdag!
Jugge: kollar mer fotboll än så men håller med om att det är tråkiga matcher för ofta när det gäller fotboll.
En skillnad är att en hockeymatch kan vara underhållande trots dåligt spel. Så är det inte i fotboll som kräver bra spel.
En skillnad är att en hockeymatch kan vara underhållande trots dåligt spel. Så är det inte i fotboll som kräver bra spel.
+ 1
Sv: Hockeytorsdag!
BIF Kungen: LHC har släppt in 13 mål på två matcher. Ändå har de en hyfsad målvakt…
Det firas ikväll med ett par ipa. Skål o trevlig kväll. 🍺
Det firas ikväll med ett par ipa. Skål o trevlig kväll. 🍺
+ 9
Sv: Hockeytorsdag!
BIF Kungen: KHLs grundserie avslutas och efter OS så kör dom igång slutspelet. Det vill säga att 8 lag har spelat klart för säsongen. Borde ju verkligen öppna upp för värvningar i SHL, säker många som vill förlänga säsongen?
Sv: Hockeytorsdag!
mk: Han får migrän av belysningen i vissa ishallar. Toningen verkar dämpa det.
+ 1
Sv: Hockeytorsdag!
BIF Kungen: 3+1 på Ruohomaa idag, hyfsat dagsverke. Ja, Högberg räddade väl 2-3 frilägen
Sv: Hockeytorsdag!
JanT: 4 poäng på 4 matcher ska vi ju bara hämta in.
Hattrick på Ruohomaa nu, 8-4
Hattrick på Ruohomaa nu, 8-4
+ 1
Sv: Hockeytorsdag!
Brooklyn forever:
Ja man är rätt glad som leksing när man får sådana här spelare till klubben men Ejendal har ju såklart ett finger med i spelet i Hrivik affären annars hade det inte varit möjligt att få honom alls. Han sponsrade Chelarik och honom förra säsongen
Snart måste det bära frukt av alla miljoner han pumpat in i klubben genom åren.
Externa finansiärer är guld värd även om jag personligen inte gillar att man värvar för att nå framgångar men det är ju såhär det ser ut i dagens idrott på denna nivå.
Ja man är rätt glad som leksing när man får sådana här spelare till klubben men Ejendal har ju såklart ett finger med i spelet i Hrivik affären annars hade det inte varit möjligt att få honom alls. Han sponsrade Chelarik och honom förra säsongen
Snart måste det bära frukt av alla miljoner han pumpat in i klubben genom åren.
Externa finansiärer är guld värd även om jag personligen inte gillar att man värvar för att nå framgångar men det är ju såhär det ser ut i dagens idrott på denna nivå.
+ 1
Sv: Hockeytorsdag!
Jugge: LHC har drabbats av allvarlig pyspunka efter senaste formtoppen - inte mig emot. 4 pinnar att hämta in för oss med 4 färre matcher spelade. Inte alls en omöjlig uppgift!
Sv: Hockeytorsdag!
Brooklyn forever: Lite Janne Larsson över Ruohomaa tycker jag. Magiskt spelsinne
+ 2
Sv: Hockeytorsdag!
+ 1
Sv: Hockeytorsdag!
Forsberg 1978: Extra trevligt att det är filmaren Lodin som dräller så Örebro gör 3-1 :)
+ 1
Sv: Hockeytorsdag!
Ruohomaas är alltså reserv till Finlands OS-lag. Hur bra är inte det laget då?
Måste ju vara en av de bästa centrarna i SHL. Majestätisk. Och så ryktas det om Hrivik. Hmm snacka om spelts.
Måste ju vara en av de bästa centrarna i SHL. Majestätisk. Och så ryktas det om Hrivik. Hmm snacka om spelts.
Sv: Hockeytorsdag!
BIF Kungen: inte mig emot 🙂
Får Leksand tillbaka Hrivik som det ryktas om blir dom en riktig joker i slutspelet
Får Leksand tillbaka Hrivik som det ryktas om blir dom en riktig joker i slutspelet
Sv: Hockeytorsdag!
Jugge: själv har jag för dålig koll på Draisaitls avslut (kollar för lite NHL) men vet att han är bra.
Sv: Hockeytorsdag!
Klubban ska inte vara uppe i ansiktet.
Är väl 3:e utvisningen nu för klubba i ansiktet för Leksand.
Odiciplin.
Är väl 3:e utvisningen nu för klubba i ansiktet för Leksand.
Odiciplin.
Sv: Hockeytorsdag!
BIF Kungen: Leksand fortsätter dock att ta kassa utvisningar.
Men det var Draisaitl klass på Heinemanns avslut
Men det var Draisaitl klass på Heinemanns avslut
« Föregående · 2285858 · Nästa »
Hans lag ligger inte topp 16 just nu och i.o.m att de stänger grundspelet nu så lär hans lag missa slutspelet