Hur blir det med Sulku?
« Föregående · 561462 Till forumet
Sv: Hur blir det med Sulku?
kacken: Antagligen får han denna säsong på sig eftersom han står undre kontrakt...
Sv: Hur blir det med Sulku?
kacken: Sulku HAR ju tränat och jag är ganska övertygad om att de medvetet tar det lugnt med honom nu när tryoutspelarna är här.
Låt oss vänta med vidare spekulationer tills seriestarten.
Låt oss vänta med vidare spekulationer tills seriestarten.
« Föregående · 561462
Om han inte håller så är vi grymt tunna på backsidan, då krävs!!! att Bergfors + 1 st bra!!! back från NHL värvas.
Vad tror ni?