1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778925 inlägg · 7967 ämnen

HV 71-Brynäs IF


Sv: HV 71-Brynäs IF
90Steen_: bp nu då

Sv: HV 71-Brynäs IF
Ingen rolig start för Bäckström tydligen.

Sv: HV 71-Brynäs IF
90Steen_: brynäs är bäst i boxplay

Sv: HV 71-Brynäs IF
AJAJ 3mot5 onödigt

Sv: HV 71-Brynäs IF
jimmy_90_bif: dåligt

Sv: HV 71-Brynäs IF
jimmy_90_bif: inte bra

Sv: HV 71-Brynäs IF
2 minutes for puck in the bås.

Sv: HV 71-Brynäs IF
jimmy_90_bif: bra daniel

Sv: HV 71-Brynäs IF
Perfekt start från Sperrle.

Sv: HV 71-Brynäs IF
jimmy_90_bif: nära mål för hv puu

Sv: HV 71-Brynäs IF
Låter bra ut det här.

Sv: HV 71-Brynäs IF
jimmy_90_bif: kom igen nu brynäs

Sv: HV 71-Brynäs IF
Måste vara sämsta matchen att kolla på, på länge, inga riktiga lägen som jag har förståt.

Sv: HV 71-Brynäs IF
Sperrle är som en mur

Sv: HV 71-Brynäs IF
arnio: Kul, då bättrar vi på boxplaystatistiken lite till då. :-D

Sv: HV 71-Brynäs IF
Kung_Sjödin: vilket lag spelar fotografen i ? hä hä

Sv: HV 71-Brynäs IF
Kung_Sjödin: kom igen nu brynäs

Sv: HV 71-Brynäs IF
Det blir vinst det här, kanske 3-2

Sv: HV 71-Brynäs IF
jimmy_90_bif: Angell gjorde en grej jag väntat på länge förra matchen mot Skellefteå. Han sket i att folk åkte och bytte och gick ensam på mål. Lite mera såna grejer. Allt som inte är förbjudet är tillåtet.

Sv: HV 71-Brynäs IF

Sperrle bra,de övriga plus Lärking är katastrofala.


Sv: HV 71-Brynäs IF
Bissett19: 15-9 skott till hv

Sv: HV 71-Brynäs IF
Tycker vi börjar väldigt bra men tappar då vi får en rad utvisningar mot oss. Annars en rätt så jämn match tycker jag. HV71 har i kraft av ett antal power play tagit initativet och varit närmast att göra mål.

Sperrle har varit ENORMT bra och visar inga som helst svagheter.

Sv: HV 71-Brynäs IF
Rapport från tv:n om första perioden.
Hv har ägt andra halvan av matchen, dom verkar ha en mer jävlar anama :)
Sperrle är rena rama väggen hittils..
Lavins då? Jo han började riktigt bra!
Bicek? Har han varit med?

Sv: HV 71-Brynäs IF
jimmy_90_bif: Vi tar detta ändå...
Kola på minst spelade målvakt:D

Sv: HV 71-Brynäs IF
Kom just från Innabandy. Har bläddrat igenom lite.
Men Sperrle verkar Briljera? Stämmer det?

Sv: HV 71-Brynäs IF
Vi ska vara MYCKET glada att det står 0-0 efter 1:a. För er som ej ser matchen; HV har inlett mycket starkt.
Den enda i Brynäs som får godkänt hittills är Sperrle, han har gjort flera bra räddningar. Hannula hade öppet mål, men Sperrle gjorde en härlig sidledsförflyttning samtidigt som HV-spelaren inte fick optimal träff på pucken.
Vi måste försöka bryta HV-71:s hysteriskt höga tempo, det passar inte alls oss att spela Tombola-hockey.

Sv: HV 71-Brynäs IF
Bissett19:
Instämmer,

Sv: HV 71-Brynäs IF
Rosa-73: kom igen nu brynäs

Sv: HV 71-Brynäs IF
jimmy_90_bif: pp nu då

Sv: HV 71-Brynäs IF
jimmy_90_bif : Nu sitter den i PP.
Månsson sätter den på pass av Bäckis så klart!

Sv: HV 71-Brynäs IF
lillovechkin: kom igen nu brynäs iffffffff

Sv: HV 71-Brynäs IF
jimmy_90_bif:


Fy fan va´dåligt PP

Sv: HV 71-Brynäs IF
Bänka Ström!

Sv: HV 71-Brynäs IF
Ja såklart!:@ Fy fan!

Sv: HV 71-Brynäs IF
lillovechkin: fan

Sv: HV 71-Brynäs IF
De spelar väll bättre nu ändå? Alttså Brynäs

Sv: HV 71-Brynäs IF
B_I_F: hallå brynäs är ni vakna

Sv: HV 71-Brynäs IF
Nu har vi chansen.

Sv: HV 71-Brynäs IF
Huvvaligen. Inte bra!

Sv: HV 71-Brynäs IF
lillovechkin: ame brynäs

Sv: HV 71-Brynäs IF
Fy tusan va nervigt! Gaaah!! Kom igen nu för tusan!

Sv: HV 71-Brynäs IF
jimmy_90_bif: hallå är ni dåliga nu brynäs

Sv: HV 71-Brynäs IF
Nej, fy fan. nu slår jag på vanliga radion åh spelar lite Fifa 07!

Sv: HV 71-Brynäs IF
lillovechkin: kom igen nu då brynäs

Sv: HV 71-Brynäs IF
jimmy_90_bif: bättre pp nu då

Sv: HV 71-Brynäs IF
jimmy_90_bif: ame

Sv: HV 71-Brynäs IF
jimmy_90_bif:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

Sv: HV 71-Brynäs IF
jimmy_90_bif: jaaaaaaaaaaaaaaaaa

Sv: HV 71-Brynäs IF
HÄRLIGT MÅNSSON!

Sv: HV 71-Brynäs IF
Yeeeeesss!!! Härligt!!! :D

« · 770913 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)