HV-BIF
« Föregående · 138878 · Nästa » Till forumet
Sv: HV-BIF
Rätt inställning, Lunkan!
Du hann före mig med att skapa en ny tråd, framförallt en POSITIV
sådan, man blir less till slut på allt ojande....
Som du säger, inget av lagen har vi blivit utspelade av, undantaget MoDo, där vi hade ett rejält bottennapp...
Man kan väl hoppas att Hv underskattar oss lite grann men tror tyvärr att dom är lite för proffsiga för det...
Kan inte Liv dra igång några av sina "brejkningar" under matchen?
Du hann före mig med att skapa en ny tråd, framförallt en POSITIV
sådan, man blir less till slut på allt ojande....
Som du säger, inget av lagen har vi blivit utspelade av, undantaget MoDo, där vi hade ett rejält bottennapp...
Man kan väl hoppas att Hv underskattar oss lite grann men tror tyvärr att dom är lite för proffsiga för det...
Kan inte Liv dra igång några av sina "brejkningar" under matchen?
Sv: HV-BIF
Huge: Nu är det jävlar i mig dax att något händer. Jag har fan inte köpt säsongsbiljett för att kolla på när några döende hockeyspelare tar sina sista skär. Det spelar ingen roll om brynäs kanske har haft otur, skador eller annat hocus pocus. Ligger man sist i serien och har torskat åtta raka borde något hända....nä just ja ,det är ju brynäs vi talar om. Truppen är helt ok om den är intakt, men så är ju inte fallet idag. Alla skador + den stundtals usla hockey man bjuder på borde vara en väckarklocka för ledningen i brynäs. Man måste bredda truppen. Det vore oresonligt att säga att man borde köpa in några stjärnor men varför inte några dugliga spelare som kan fungera som avlastning för de andra. Gubbarna orkar ju för fan inte! Nionde raka imorgon. Var så säker!
Sv: HV-BIF
munkas: Bredda truppen! Just det! Det enda riktiga att göra! Dessvärre har man lärt sig ett och annat om hur Brynäs ledning fungerar så det är bara att glömma. Eller?
Man kanske köper in Johan Lindström som reas ut just nu. Huss och Melkersson kanske inte är omöjliga på ett varsitt inhopp heller.
Man kanske köper in Johan Lindström som reas ut just nu. Huss och Melkersson kanske inte är omöjliga på ett varsitt inhopp heller.
Sv: HV-BIF
I morrn blir det Adam Anderssons tur att ta reda på Djoosens "indianare", mot MIF var det Rehnberg,mot TIK var det D.Johansson och nu Adams (o)tur!!!fattar inte varför han får så många chanser,nu är visserligen två backar borta Pekkala och rehnberg till morgondagen,men det hade nog inte spelat nån roll om vi hade haft fullt backmanskap,Djoos är ju given ändå!!!
Sv: HV-BIF
100 spänn på att Lindström spelar i Brynäs innan säsongen är över. Jag hoppas att man istället satsar på ett par kvalitetsbackar på artistkontrakt för att rädda elitserieplatsen.
Alla som rackar ner på enskilda spelare gör fel. Det där syndabocksletandet är rena pöbelmentaliteten och leder ingenstans.
Läser att många tidningar skriver att Brynäs är bättre än sitt läge. Jag minns att dom sa samma sak 95/96 också!
Alla som rackar ner på enskilda spelare gör fel. Det där syndabocksletandet är rena pöbelmentaliteten och leder ingenstans.
Läser att många tidningar skriver att Brynäs är bättre än sitt läge. Jag minns att dom sa samma sak 95/96 också!
Sv: HV-BIF
Timråfansen på HS verkade trevliga så länge som Timrå var ett bottenlag. Nu när de ligger tvåa så beter de sig som HV-snorungar.
Alla här (med undantag för den tappre Huge) verkar ha givit upp hoppet helt om det här laget. I stället vill man sparka allt och alla. F-n vad skönt det vore om dom vann några matcher nu, vilken skön revanch på media, på de s.k. hockeyexperterna (Wahlman och Boork t.ex. skulle bli bra deppiga), och inte minst vissa så kallade Brynäsfans här som bara kommer med skit mot spelarna och tränarna. Med såna fans behöver man inga motståndare.
Alla här (med undantag för den tappre Huge) verkar ha givit upp hoppet helt om det här laget. I stället vill man sparka allt och alla. F-n vad skönt det vore om dom vann några matcher nu, vilken skön revanch på media, på de s.k. hockeyexperterna (Wahlman och Boork t.ex. skulle bli bra deppiga), och inte minst vissa så kallade Brynäsfans här som bara kommer med skit mot spelarna och tränarna. Med såna fans behöver man inga motståndare.
Sv: HV-BIF
Igor: Det är ganska kul att titta in på TIKs sida. Snacka om att inte kunna ta medgång! Märks att dom inte har nån som helst erfarenhet av framgång. Själv tycker jag att det är OK när lag som TIK går bra. Det är lite som u-hjälp.
Imorron trampar den fruktade brynäsmaskinen igång! Djoos gör två!
Imorron trampar den fruktade brynäsmaskinen igång! Djoos gör två!
Sv: HV-BIF
OskarB: Sorry att du tar illa upp, det var ju verkligen inte dig jag syftade på. Egentligen har det en längre historia. För några år sedan fanns det en annan Brynäsdiskussionssida som fylldes med jobbiga HV-supportrar några dagar runt HV-matcherna. På den tiden var HV verkligen inget roligt lag heller. Nu är ni ju verkligen på gång.
Sv: HV-BIF
Det är faktist lungt med Brynäs spel, det finns 120p att spela om så i morgon börjar vägen mot det nya poängrekordet för Elitserien.
Sen att halva laget inte kan spela det gör ingenting eftersom vi har en sån stark defensiv och Boxplay.
Våran 4:e line i morgon kommer ju knappt in på krogen!
Visa nu oss medgångssupporter i morgon att vi har fel och spöa lärjungarna. 4-2 till Brynäs.
Sedan så får jag gratulera Smokey från TIK, vi slog vad om en back Brynäs öl att TIK inte skulle vinna en enda match i Gävle i år heller. Pengarna tänker jag kräva av Brynäs!
God Natt på er
Sen att halva laget inte kan spela det gör ingenting eftersom vi har en sån stark defensiv och Boxplay.
Våran 4:e line i morgon kommer ju knappt in på krogen!
Visa nu oss medgångssupporter i morgon att vi har fel och spöa lärjungarna. 4-2 till Brynäs.
Sedan så får jag gratulera Smokey från TIK, vi slog vad om en back Brynäs öl att TIK inte skulle vinna en enda match i Gävle i år heller. Pengarna tänker jag kräva av Brynäs!
God Natt på er
« Föregående · 138878 · Nästa »
Men för resten av den här säsongen då vad ska man tro? Vilka av lagen har spelat ut BIF? Resultatmässigt är det väl bara MoDo men dom känns ju ändå inte oslagbara. SSK vann med 6-3 varav det sista i tom bur den matchen såg jag på plats och med lite flax kunde vi likväl vunnit den matchen. Sedan en hel rad uddamålsförluster och visst f_n kan vi ta tex MIF, DIF, Luleå LHC mfl vi har ju revanch att kräva på de flesta lag så än är det inte kört.
Hoppas på minst en poäng mot HV sedan kommer VÄNDNINGEN!