HV-BIF
« Föregående · 139726 · Nästa » Till forumet
Sv: HV-BIF
Lilljanne: Men visst. jag håller med dig.. Nog är det att brynäs har bättre fans utanför stan. Det har du rätt i.. Men om vi ALLA slår oss ihop.. alla brynäsare i hela landet så borde vi kunna få brynäs ekonomi på topp igen.. Krävs inte många kr per skalle för att få ihop en summa.. Jag tror nog att många här i stan skulle vara villiga att ge pengar för att få Brynäs på topp igen som dom en gång var....
Sv: HV-BIF
Jag är så besviken på Gävle publiken! dom kommer ju inte när det går dåligt och det har varit så länge nu under många sässonger! Jag tar ju mig dit trots dom fyra milen och jag är övertygad om att många andra åker mycket längre än mig!! Sen behövs lite folkvett när folk ska ut från parkeringen! alla tänker på sig själv och skiter i andra! vad gör det för skada om man väntar 10 sekunder och släpper in en annan bil!
Brynäs spel då! ja det kommer vinster det är jag säker på men frågan är hur ofta dom kommer! Vill så gärna att mitt lag ska bli stabilt och jobba därifrån! Vad brynäs ska göra vet inte jag riktigt men röster höjs sakta om tränarbyte, värvningar, ledningsbyte mm! Det är jobbigt alla Brynäs fans men vi ger oss aldrig! jag vägrar, jag accepterar det inte! Vi ska framåt. KOM IGEN BRYNÄS
Brynäs spel då! ja det kommer vinster det är jag säker på men frågan är hur ofta dom kommer! Vill så gärna att mitt lag ska bli stabilt och jobba därifrån! Vad brynäs ska göra vet inte jag riktigt men röster höjs sakta om tränarbyte, värvningar, ledningsbyte mm! Det är jobbigt alla Brynäs fans men vi ger oss aldrig! jag vägrar, jag accepterar det inte! Vi ska framåt. KOM IGEN BRYNÄS
Sv: HV-BIF
Tomas HOCKEY: Jag håller med dig.. Det är lite folk på matcherna.. Dom kommer när det går dåligt.. Jag minns förr när Brynäs supportrar (fanns ett gäng som fick komma in på alla hemma matcher för att liva upp stämningen) höll liv i Gavlerinken.. men dom försvann iom att dom fick börja betala.. Det är synd.. För då hade Brynäs sin hejarklack varje hemma match.. Det är synd att dom inte vill gå på match trots att risken är stor att det blir förlust.. Jag går för att stötta mitt lag.. Jag hoppas bara att fler tänker efter och går på matcherna.. Vem vet.. Det kanske vänder när Brynäs känner att dom har oss på sin sida..Inte bara när det går bra
Sv: HV-BIF
Lilljanne: Jo, men allt det här snacket om att vi, supportrarna och fansen, skulle börja skramla pengar till Brynäs, det är ju fullkomligt skrattretande och pinsamt! Tänk efter lite grann nu allihop. En elitklubb som har en så oproffessionell ledning att den själv inte kan fixa en bra ekonomi åt föreningen utan det ska anhängarna ordna. Jag menar, det låter ju inte klokt. Då hör man inte hemma på elitnivå, bara. Möjligen div V-nivå...
« Föregående · 139726 · Nästa »