HV-BIF
« Föregående · 139804 · Nästa » Till forumet
Sv: HV-BIF
Bright: Just därför borde vi supportrar göra något.. För att visa att vi inte tolererar sånt trams från ledningen... Vad annat kan vi göra än att samla pengar ? Det hjälper inte att vi kräver att ledningen ska avgå... För dom kommer inte att avgå.. Klart.. vi kan ju strejka... Ingen går på macherna... Då kanske ledningen blir sparkad.. men vi kan inte bara klaga.. vi måste agera.... tycker jag iallafall...
Sv: HV-BIF
Det måste köpas in 2-3 duktiga spelare, dom finns där ute, andra lag kan ju så varför inte Brynäs? Nylander,Laitinen och P3 kan dom skicka! Fan vad jag är arg, ledsen och besviken! Man blir så förbannad när man ser hur inkompetent folk i styrelse och SK drar ner vårat älskade Brynäs i skiten!
Sv: HV-BIF
70 Rodrigues: Har verkligen Laitinen varit SÅÅ dålig? Han leder väl tillsammans med Molin +/- ligan med +4.
Länkar:
http://www.gustgryvel.com/
http://www.gustgryvel.com/
Sv: HV-BIF
laila: Då säger jag till dej: Låt ledningen köra ner Brynäs i allsvenskan, då! För sitter denna ledning trotsigt kvar i klubben, oavsett vad medlemmar och fans tycker om den, ja då kan det lika så gärna få gå åt h-te då. Folk i styrelser och kommittéer brukar inte sitta kvar hur länge som helst, särskilt inte om dess arbete inte ger önskvärt resultat under en konsekvent tid. Det gäller överallt och det måste gälla även Brynäs IF:s ledande personer. Erkänn ert misslyckande gubbar och vandra iväg nu!
Sv: HV-BIF
Förutom att det behövs förstärkning defensivt, så behövs det ett par skarpa avslutare...jag menar på 11 omgångar ska man fan inte bli nollade TRE gånger.
Länkar:
http://www.gustgryvel.com/
http://www.gustgryvel.com/
Sv: HV-BIF
Sylf:Har precis pratat med en polare från Jönköping som berättade för mig att han lyssnat på en radiokanal som heter radiomatch som sänder intervjuer före HV:s hemmamatcher.Dom hade intervjuat två tränare från Stockholm som hade sett Brynäs värvning och dom hade sett/hört att dom äldre spelarna inte följt Eskos instuktioner på isen och att det var ofrånkomligt att märka att det pågår någon slags skism i Brynäslägret.
Sv: HV-BIF
Läste detta på aftonbladets hemsida. Skrivet nån gång innan seriestarten:
"Brynäs var fyra i box play-ligan ifjol och med tanke på att laget inte tappat några nyckelspelare i försvaret så ser det stabilt ut, speciellt som målvakten Ram tillkommit."
www.aftonbladet.se/sport/hockey/elitlagen/brynas.html
Goddamn vad det inte har varit så hittils
"Brynäs var fyra i box play-ligan ifjol och med tanke på att laget inte tappat några nyckelspelare i försvaret så ser det stabilt ut, speciellt som målvakten Ram tillkommit."
www.aftonbladet.se/sport/hockey/elitlagen/brynas.html
Goddamn vad det inte har varit så hittils
« Föregående · 139804 · Nästa »