HV-BRYNÄS 140118
« Föregående · 1607820 · Nästa » Till forumet
Sv: HV-BRYNÄS 140118
Huge: Ja med risk för att jinxa så vill jag se en snart patenterad vändning....Stora krav? Nja....
+ 5
Sv: HV-BRYNÄS 140118
puck: det är helt sjukt . Inte nog med att wimseborg är blind det såg vi i torsdags flera ggr han kan fan ta lokalbussen hem efter matchen .
Sv: HV-BRYNÄS 140118
tjugo8: Fattar inte varför inte vissa spelare kör med träklubba. Typ brunkare som Granström o dyl. Dem har ju klubban mest till annat än att skjuta....
Redigerad kommentar
Sv: HV-BRYNÄS 140118
Sköööönt! kul att spelare som förväntas göra poäng får göra det....Scott, Harju, Rödin...
Sv: HV-BRYNÄS 140118
Tommy: Undrar om Brynäs är svenska mästare i att skjuta på täckande motståndare?
Sv: HV-BRYNÄS 140118
Visst är det underbart när en motståndare går på vatten en match, typ gör tre mål och laget ändå torskar? :-) Hoppas!
Sv: HV-BRYNÄS 140118
Gött med en pinne!
Ska vi tro på tre fjös straffar nu? Liiite nöjda med en pinne, eller tre stänkare och 2 pinnar?
Ska vi tro på tre fjös straffar nu? Liiite nöjda med en pinne, eller tre stänkare och 2 pinnar?
Sv: HV-BRYNÄS 140118
Lindström: Äckel Leksand tog 3 poäng borta mot Växjö, hur fan är det möjligt med det skitlaget??
+ 3
Sv: HV-BRYNÄS 140118
70 Rodrigues: Äckligt värre men två pinnar till oss. Tycker vi ska vara nöjda med det!!!
+ 1
Sv: HV-BRYNÄS 140118
Sååå jävla skönt med bonuspinnen. Vill ju helst ha tre poäng, men är nöjd med två
Sv: HV-BRYNÄS 140118
Grymt stark att vända o ta 2 poäng borta mot HV, det ska egentligen inte gå med vårat skadeskjutna lag.
+ 2
Sv: HV-BRYNÄS 140118
Lindblom spelade 9:18 och hade -1. Hoppas han får fler chanser men gärna med ordinarie lag. Han kan bli viktig nästa år.
+ 1
Sv: HV-BRYNÄS 140118
Fantastiskt bra gjort av grabbarna. Alltid en speciell känsla att få tvåla dit Hv i Jkpg.
+ 2
Sv: HV-BRYNÄS 140118
Lindström: Torgny är lite av en favorit sedan tiden då han tränade Vita Hästen ( kring 1990) ...Det närmaste Elitserien/SHL den klubben kommer...
Och idag håller jag med honom :-)
Sv: HV-BRYNÄS 140118
Brukar inte gilla landslagsuppehåll men det känns som att OS kommer göra underverk.....förhoppningsvis är vi skadefria efter det och de som missat matcher får några i kroppen innan slutspelet. Med det målvaktsspelet vi har tack vare Starky så kommer det bli SM-Guld med lite tur :-)
Vill även ha kvar 1:a kedjan som den är nu även om Thuresson kommer tillbaka. Thure/Nokke/Ollas är ju en hyfsad andralina :-)
Vill även ha kvar 1:a kedjan som den är nu även om Thuresson kommer tillbaka. Thure/Nokke/Ollas är ju en hyfsad andralina :-)
Sv: HV-BRYNÄS 140118
Ishockey. Ett spel där två lag spelar i 65 minuter och sedan vinner Brynäs på straffar!
Sv: HV-BRYNÄS 140118
Jobbat i 10 timmar...slutade precis..finns faaan inge bättre än att se att vi vunnit. Nu sommar man gott! Tack alla!:-)
+ 2
Sv: HV-BRYNÄS 140118
atilla: Ska man vara helt ärlig så, nej! Några juniormissar som kostade baklängesmål och inte mycket annat att skriva hem om. Men avskriver inte honom efter bara en match...
Sv: HV-BRYNÄS 140118
maddog1970: Han såg ut att klara sig okej vad gäller tempo, skridskoåkning och fysik. Tyvärr kostar det mycket mer att göra misstag i SHL än i J20, men han bör förstås få fler chanser.
+ 1
Sv: HV-BRYNÄS 140118
atilla: Lindblom, nä han får nog ta och mogna till innan han kommer upp i SHLklsss. Glädjeämnen igår annars de ständigt bespottade Löf och Persson.
Sv: HV-BRYNÄS 140118
70 Rodrigues:
Kan trösta dig med att Lakers inte gjorde sin bästa match för säsongen, men det tackar vi såklart för ;)
Sv: HV-BRYNÄS 140118
Peja: Brodecki, som såg ut som ett löv i en höststorm mot FBK, såg klart mycket bättre ut mot HV. Överglänste med råge Lindblom.
Sv: HV-BRYNÄS 140118
Huss: Håller med, men samtidigt helt naturligt. Brodecki har ju faktiskt fått några matcher på sig att komma in i SHL-spelet.
« Föregående · 1607820 · Nästa »

Det här vänder vi....