Hv71-Brynäs [kvartsfinalerna]
« Föregående · 855837 · Nästa » Till forumet
Sv: Hv71-Brynäs [kvartsfinalerna]
sylf: Det enda man kan hoppas på nu är lite förlängda matchstraff på väl utvalda spelare. Gör som Sandlin 93 uppe i Luleå och släng in lite arga, stora och tuffa fjärdekedjespelare...vänta nu...vi har ju inga...
Sv: Hv71-Brynäs [kvartsfinalerna]
sylf: Jo, skicka in stoneface johansson i duschen tillsammans med ward. Då kanske vi har chans på fredag i alla fall...
Sv: Hv71-Brynäs [kvartsfinalerna]
Har de bytt match? Gick verkligen Boorken till attack mot kablarna? :)
Sv: Hv71-Brynäs [kvartsfinalerna]
AD: Nä han stal OB-bussen och är på väg upp till Mora för att hämta Brendl.
Rönnmark=Mamatoletaso
Rönnmark=Mamatoletaso
Sv: Hv71-Brynäs [kvartsfinalerna]
rafalski: Jävla skitkanal!
All skiten kom på en gång! "tillfälligt avbrott" . Fy fan. skrattretande.....
All skiten kom på en gång! "tillfälligt avbrott" . Fy fan. skrattretande.....
Sv: Hv71-Brynäs [kvartsfinalerna]
65selander: Brendl är väl i Prag och solar, kanske drar en kaffekask å så :P
Sv: Hv71-Brynäs [kvartsfinalerna]
lillovechkin: Bara tillbaka till stenåldern och lyssna på webbradion...
Sv: Hv71-Brynäs [kvartsfinalerna]
När det gäller som mest som viker dom ner sig något så fruktansvärt. Var är farten? Uppspelen från backarna går ju så långsamt så forwards nästan är tvugna att stanna upp. Ingen kyla eller finess i någonting dom företar sig. Bäckis är totalt neutraliserad. När ingen av våra s.k stjärnor tar tag i jobbet så är det god natt. Att Boorken blir galen är fullt förståligt, men han kan faktiskt vara galen i båset. Desperationen är total.
Sv: Hv71-Brynäs [kvartsfinalerna]
Gusten: Jävla pisskanal, vore kul att se HUR mycket dom tänker förnedra sig själva och sina supporters. 1 skott på mål i det inledande PP´t. Starkt jobbat Brynäs!!!!
Sv: Hv71-Brynäs [kvartsfinalerna]
70 Rodrigues: "När ingen av våra s.k stjärnor tar tag i jobbet så är det god natt."
Ingen över huvud taget tar ju på sig nåt jobb. Ingen fart, ingen finess, ingen aggresivitet, INGET!
Kolla på Timrå, där finns hjärta och kämpaglöd. Se och lär Brynäs!!!
Ingen över huvud taget tar ju på sig nåt jobb. Ingen fart, ingen finess, ingen aggresivitet, INGET!
Kolla på Timrå, där finns hjärta och kämpaglöd. Se och lär Brynäs!!!
Sv: Hv71-Brynäs [kvartsfinalerna]
sylf: Nu är det bild. Jag vill se matchstraff och dåliga förlorare.
Sv: Hv71-Brynäs [kvartsfinalerna]
sylf: Ja, för första gången i livet blir jag "avundsjuk" på Timrå.
känns ju förjävligt!
känns ju förjävligt!
Sv: Hv71-Brynäs [kvartsfinalerna]
Gusten: Boorken står och hetsar i klacken nu.
Snyggt mål men lite sent typ....
Snyggt mål men lite sent typ....
Sv: Hv71-Brynäs [kvartsfinalerna]
lillovechkin: De har press ja, tänk om de kunde slå riktiga pass också
Sv: Hv71-Brynäs [kvartsfinalerna]
Gusten: Hemmaplan betyder allt. Men nu tänker Brynästränaren, Leif Boork, bryta trenden.
- Vi vet hur HV spelar och vi har läst deras spel. Vi känner att vi är nära, säger Leif Boork.
Jo tjena!!
- Vi vet hur HV spelar och vi har läst deras spel. Vi känner att vi är nära, säger Leif Boork.
Jo tjena!!
Sv: Hv71-Brynäs [kvartsfinalerna]
70 Rodrigues: Tänkte just skriva exakt likadant..
Som sagt: Jo Tjena
Som sagt: Jo Tjena
Sv: Hv71-Brynäs [kvartsfinalerna]
70 Rodrigues: Passar väl på att lägga in de här också då:
"Det känns som vi prickat formen lagom till slutspelet och vi blir bara bättre och bättre för varje match, tycker Tommy Sjödin"
*skrattretande*
"Det känns som vi prickat formen lagom till slutspelet och vi blir bara bättre och bättre för varje match, tycker Tommy Sjödin"
*skrattretande*
Sv: Hv71-Brynäs [kvartsfinalerna]
70 Rodrigues: Men smäll på nudå, se åtminstone till att smålänningarna har lite blåmärken tills på fredag. MOSA! Var är Widing?
Sv: Hv71-Brynäs [kvartsfinalerna]
Gusten: En knippe kuklösa ärthjärnor! Sunken kan dra åt helvete och ta med sig DJ. Noll skam i deras välavlönade kroppar!
Sv: Hv71-Brynäs [kvartsfinalerna]
65selander:
Nu är det fajt heja Slutspel, hoppas inte Kriztan bli avstöängd nu!
Nu är det fajt heja Slutspel, hoppas inte Kriztan bli avstöängd nu!
Sv: Hv71-Brynäs [kvartsfinalerna]
65selander: Såja, nu mår jag lite bättre. Synd att inte Almtorp och Sunken dunkade på lite hårdare, dom hade jag inte saknat på fredag ändå.
Sv: Hv71-Brynäs [kvartsfinalerna]
Gusten: Så dax att visa lite jävlarenamma, tänk om dom gjort det från början istället?
Sv: Hv71-Brynäs [kvartsfinalerna]
Bissett19: Pettersson ÄR en kärring! hela laget inkl Karlsson på taket,är kärringar.
Sv: Hv71-Brynäs [kvartsfinalerna]
sylf: Om HV 71 består av ett kärringar, vad kan man då säga om Brynäs??
« Föregående · 855837 · Nästa »