1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778951 inlägg · 7967 ämnen

Idiotiska hallbyggen


Sv: Idiotiska hallbyggen
Et tu Brute:

"KA fortfarande en ståplatsläktare för bortafans som i ca 75/80% fallen, täcker det intresse som finns för biljetter på bortastå".

Jo visst det är möjligt.
Men vad är det för platser, stå med hakan på sargkanten.
Då får det faktiskt va istället och åka till en annan arena.

Sv: Idiotiska hallbyggen
Makkan skref:

"Men vad är det för platser, stå med hakan på sargkanten.
Då får det faktiskt va istället och åka till en annan arena."

Jaså, du tycker så? Jag tycker det är värre med en galge i taket på antingen Globen eller Scandinavium:

Du åker till en annan arena? Blir det Sc eller Gl? Du har ju redan erkänt att du besökt den ena vid flera tillfällen. Kan du motivera dom besluten?

Sv: Idiotiska hallbyggen
Et tu Brute: nån som vet vad det står mellan brynäs och brunfLo?

Sv: Idiotiska hallbyggen
Et tu Brute:

Det finns väl flera arenor att åka till än dom 2 eller ?
Cloetta eller Scania eller Löfbergs kanske.

Kritiken beror inte på att det är hv som spelar där. Det spelar ingen roll vilket lag, kritiken hade varit densamma vilket lag som än hade byggt bort bortastå inklusive Brynäs.

Ett litet tillägg, jag bor inte i Gävle.

Sv: Idiotiska hallbyggen
Makkan skrev:

"Det finns väl flera arenor att åka till än dom 2 eller ?
Cloetta eller Scania eller Löfbergs kanske.

Kritiken beror inte på att det är hv som spelar där. Det spelar ingen roll vilket lag, kritiken hade varit densamma vilket lag som än hade byggt bort bortastå inklusive Brynäs"

Jovisst, men nu är det så att VF inte haft någon ståplats alls under 30 år. Inte i Globen heller.

Och Cloetta Centers bortastå kommer att vara i paritet med den som är i KA. Och den tycker du tydligen att det skulle vara jättekul att besöka.

Tror du att LLA:s bortastå är mycket större än KA:s och CC? Antingen är du dum på riktigt eller så bara skojar du?

Värst var MoK var bra på att skämta.....dålig bortastå i resten av landet - Hur fan skall han veta det?

Att sedan dyka upp som bortaståplatsexpert är STARKT

Sv: Idiotiska hallbyggen
Et tu Brute:

Har jag påstått att Scandinavium är bra ?
Har jag påstått att Globen är bra ?
Jag åker inte till Scandinavium heller har jag sagt, precis som jag inte komer att göra med KA.
I en modern hockeyarena borde det givetvis finnas 2 bra ståplatssektioner, en på varje kortsida.
Bortastå kanske inte är större på LLA eller CC.
Men man slipper och stå med hakan på sargkanten.

Sv: Idiotiska hallbyggen
Makkan: Åker du inte till Scandinavium bara för att det inte finns ståplats???

Sv: Idiotiska hallbyggen
MoK:

Nej, inte därför.
Grabben har häktat upp sig på Globen och Scandinavium.
Dom 2 arenorna är ju inte nybyggda direkt.
Jag tycker det är illa att bygga bort ståplats i en nybyggd arena.
Men det är ju pengarna som styr som vanligt tyvärr.

« · 405340

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)