1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778934 inlägg · 7967 ämnen

IF Malmö Redhawks - Brynäs IF Tisdag den 1/4-08


Sv: IF Malmö Redhawks - Brynäs IF Tisdag den 1/4-08
Är detta ett skämt eller?? ska Moras tränare Kari Eloranta snöra på sig grillorna och spela back i mora ikväll???? SE LÄNK!!

Sv: IF Malmö Redhawks - Brynäs IF Tisdag den 1/4-08
21olsson:

Dagens datum är ??

Sv: IF Malmö Redhawks - Brynäs IF Tisdag den 1/4-08
96 Artisten:

Tror det var 1 kamera. minns faktikst inte tänkte inte på det men det är i vart fall värt 50 :-

Sv: IF Malmö Redhawks - Brynäs IF Tisdag den 1/4-08
mattias - 74: jo ja vet men man kan väl fan inte skämta om en sån sak? eller?:)

Sv: IF Malmö Redhawks - Brynäs IF Tisdag den 1/4-08
21olsson: Jo norrmannen Hocke Yk-Lubba verkar ju vara ett fynd! ;)

– Vi kommer att spela med de fyra resterande backarna, plus Kari och unga norrmannen Hocke Yk-Lubba.

Sv: IF Malmö Redhawks - Brynäs IF Tisdag den 1/4-08
moreten: Får inte Skjyyta Hårtinnen vara med?

Sv: IF Malmö Redhawks - Brynäs IF Tisdag den 1/4-08
Lunkan: En enkel regel. Man ska aldrig tro på spektakulära saker som publiceras den 1 april.. Det är ALLTID, i regel, ett skämt.. Så tro inte på att det t ex blir 14 lag, att Eloranta ska spela och sådana, förövrigt dumma saker som tidningarna försöker lura i stackars småbarn x)

Sv: IF Malmö Redhawks - Brynäs IF Tisdag den 1/4-08
Lunkan: Hört att Sundlöv är ute efter Skjyyta Hårtinnen och hans brorsa Dummihuvvi Takklinen.

Sv: IF Malmö Redhawks - Brynäs IF Tisdag den 1/4-08
Matchen sänds inte på tv ikväll eller?

Sv: IF Malmö Redhawks - Brynäs IF Tisdag den 1/4-08
mattiaskarlgren: WebbTV sänder iaf..

Sv: IF Malmö Redhawks - Brynäs IF Tisdag den 1/4-08
vilken_lirare: som verkar ha fryst?

Sv: IF Malmö Redhawks - Brynäs IF Tisdag den 1/4-08
AD: Ja, man fick se litet av värmningen sen dog det. Det är litet dubbla budskap om hastighet. Det står 2Mbit på hemsidan men 8Mbit när man trycker på "klicka här".

Sv: IF Malmö Redhawks - Brynäs IF Tisdag den 1/4-08
Nån som aktiverat webbsändningen?
Jag har betalat men hittar ingen ruta där man ska aktivera koden man fått.
Hjälp, ngn!!

Sv: IF Malmö Redhawks - Brynäs IF Tisdag den 1/4-08
hajen5:

Du bör inte ha under 10 Mbit då är det på egen risk !

Sv: IF Malmö Redhawks - Brynäs IF Tisdag den 1/4-08
vilken_lirare: Vart hittar jag webbtvn då?

Sv: IF Malmö Redhawks - Brynäs IF Tisdag den 1/4-08
mattias - 74: På egen risk! Var står detta hemliga budskap?

Sv: IF Malmö Redhawks - Brynäs IF Tisdag den 1/4-08
mattiaskarlgren: Ser bara ryggtavlan på Markan. Fler som har samma bild?


Sv: IF Malmö Redhawks - Brynäs IF Tisdag den 1/4-08
P: nu funkar det!


Sv: IF Malmö Redhawks - Brynäs IF Tisdag den 1/4-08
Tom-2: Funkar här med nu!


Sv: IF Malmö Redhawks - Brynäs IF Tisdag den 1/4-08
Funkar här också!!
Fast nu får dom väl för fan tända lyset i ladan...

Sv: IF Malmö Redhawks - Brynäs IF Tisdag den 1/4-08
Huge:

Ladan ??

Spelar dom i Gävle =)

Sv: IF Malmö Redhawks - Brynäs IF Tisdag den 1/4-08
Huge: Du som inte ser matcher Live så kallas det för "intro" ;-)

Sv: IF Malmö Redhawks - Brynäs IF Tisdag den 1/4-08
Kör dom med ett 15 mins intro?!!

Sv: IF Malmö Redhawks - Brynäs IF Tisdag den 1/4-08
Radiosporten verkar ju paj också :/

Sv: IF Malmö Redhawks - Brynäs IF Tisdag den 1/4-08
Men vafan Mora-Leksand spelas Malmö -Brynäs på

Sv: IF Malmö Redhawks - Brynäs IF Tisdag den 1/4-08
StoltBrynäsare: Värre blir det 1-0 Banham i PP

Sv: IF Malmö Redhawks - Brynäs IF Tisdag den 1/4-08
Det är helt otroligt, vi har gett upp redan när vi ligger tvåa efter 5 omgångar. Dra åt helvete Brunäs!

Sv: IF Malmö Redhawks - Brynäs IF Tisdag den 1/4-08
Nu kan de kasta ut Korhonen. 2-0

Sv: IF Malmö Redhawks - Brynäs IF Tisdag den 1/4-08
65selander: Fan dom höll undan i 39 sek innan dom blev tvungna att dra på sig en 2:a.

1-0 Direkt. Bra jobbat Brynäs!

Sv: IF Malmö Redhawks - Brynäs IF Tisdag den 1/4-08
Ja det här ser ju kul ut...

Sv: IF Malmö Redhawks - Brynäs IF Tisdag den 1/4-08
HAHAHAHAHAH DETTA KAN BLI ROLIGT!

Sv: IF Malmö Redhawks - Brynäs IF Tisdag den 1/4-08
65selander: Hur kan Boorken stoppa in Korhonen? det är ju tack vare han och sperrle vi ligger vart vi ligger

Sv: IF Malmö Redhawks - Brynäs IF Tisdag den 1/4-08
65selander: Är det 2-0??????????????????

Sv: IF Malmö Redhawks - Brynäs IF Tisdag den 1/4-08
StoltBrynäsare:
Fy fan...


Sv: IF Malmö Redhawks - Brynäs IF Tisdag den 1/4-08
AD: Det här är en jävla skandal! Vilka jävla nötter!

Sv: IF Malmö Redhawks - Brynäs IF Tisdag den 1/4-08
Lindström: Vilka jävla pajasar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sv: IF Malmö Redhawks - Brynäs IF Tisdag den 1/4-08
Kanonstart.
Idiotstyrning på ett höstlöv från blå och Korhonen chanslös.

Nedsläpp och Angell fipplar med pucken vid röda och dom kommer i ett 2 mot 1-läge.

2-0 innan matchen ens börjat.



Sv: IF Malmö Redhawks - Brynäs IF Tisdag den 1/4-08
aphac: Skojar du!! Värre skitlag får man leta efter.

"Vi ska ha revansch" Lät det igår!!

Sv: IF Malmö Redhawks - Brynäs IF Tisdag den 1/4-08
sylf: Hoppas planet störtar på väg hem.

Sv: IF Malmö Redhawks - Brynäs IF Tisdag den 1/4-08
sylf: Ikväll spelar idioterna ner sig i KS.

Sv: IF Malmö Redhawks - Brynäs IF Tisdag den 1/4-08
sylf: Boork vill ha revansch, spelarna har lagt av att spela

Sv: IF Malmö Redhawks - Brynäs IF Tisdag den 1/4-08
sylf: Finns ingen offensiv taktik från Boorks sida, det enda som gäller är att backa hem och kontra, så jävla uselt så det finns inte.

Sv: IF Malmö Redhawks - Brynäs IF Tisdag den 1/4-08
Huge: Korhonen är ALLTID chanslös, fipplat har dom gjort sen i oktober!

Hur fan han kan ställa det jävla sållet i kassen är en gåta!

Sv: IF Malmö Redhawks - Brynäs IF Tisdag den 1/4-08
Det är ju helt åt helvete att han ställer Korhonen i kassen... Det är HELT oförsvarbart. Det är ju tack vare Markström som vi har vunnit tidigare matcher. Vad har Korhonen presterat tidigare i vinter? Vad hände senast han var i Malmö ishall? Jo, han och hans dåvarande kamrater ramlade UR Elitserien... fint minne !

« · 1021830 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)