Info från Dackell - Sasse på GD
« Föregående · 1923980 Till forumet
Sv: Info från Dackell - Sasse på GD
Dyngklumpen: Varför gör du nya trådar stup i kvarten? Kan du inte hålla dig till samma trådar som vi andra?
+ 10
Sv: Info från Dackell - Sasse på GD
Brynäsgubbe: vet inte hur relevant rubriken A propósito de nada är för värvningsstatusen.
+ 1
Sv: Info från Dackell - Sasse på GD
Dyngklumpen: Gör isåfall en tråd om värvningar istället för flera stycken. Tycker för övrigt A propósito de nada passar då den kan handla om lite allt möjligt angående Brynäs.
+ 2
« Föregående · 1923980
Bör betyda att en GM är klar?