1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778950 inlägg · 7967 ämnen

Inför Brynäs - Luleå


Sv: Inför Brynäs - Luleå
65selander: det är sjukt, jag är fortfarande skitnervös...

Sv: Inför Brynäs - Luleå
Riktigt fin första period av Brynäs! Minst lika bra som mot HV, men den här gångenfår vi utdelning med! =)

Sv: Inför Brynäs - Luleå
Jaha, blir det en 6-7 mål framåt idag eller slutar matchen 3-2? Kul som fan det här, men ändå lite läskigt, det är ju ändå Brynäs vi håller på, som sagt! =)

Sv: Inför Brynäs - Luleå
Tommy: Lauritsen har skjutit hälften av Brynäs skott i första, JÄVLIGT het! :)

Sv: Inför Brynäs - Luleå
Dackell är också het! Jaklar vilken tunnel! haha =D

Sv: Inför Brynäs - Luleå
Gusten: 66Berglund har det kul i Vemdalen. strömavbrott efter 2-0 :-))

Sv: Inför Brynäs - Luleå
Jösses vilken period av Brynäs,jag är mållös,vi kör ju över Luleå!

Måste berätta att efter 6 minuters spel så hade jag fått 4 sms från en HS-användare i södra sverige,där det stod:" hönsgård i Brynäs försvar,skridskoåkningen måste upp,forecheckingen måste bli bättre,pinsamt PP...."
Sen började målen trilla in och smsen avtog....;)
Tror ni kan gissa vem det var ifrån...;)

Sv: Inför Brynäs - Luleå
65selander: ha ha...nä du har fan rätt...Men det vore onekligen väldigt skönt med en trepoängare idag också....jag lär väl inte få se en seger på torsdag i Chokladkartongen....

Sv: Inför Brynäs - Luleå
Bissett19: Solings fan ? :-)

Sv: Inför Brynäs - Luleå
Tommy:

:)

Sv: Inför Brynäs - Luleå
Bissett19: Jag har fått negativa sms i periodpausen av samme legendar. Det finns ALLTID något/några att klaga på! ;)

Sv: Inför Brynäs - Luleå

Bissett19: Måste berätta att efter 6 minuters spel så hade jag fått 4 sms från en HS-användare i södra sverige,där det stod:" hönsgård i Brynäs försvar,skridskoåkningen måste upp,forecheckingen måste bli bättre,pinsamt PP...."
Sen började målen trilla in och smsen avtog....;)
Tror ni kan gissa vem det var ifrån...;)

Hmmm undrar vem det kan vara... Gunnar Persson eller Sjödin...
lägger min röst på Tony "Neggovitch" Rodrigues


Sv: Inför Brynäs - Luleå
Illa på Lasse Jonsson!!!!!!

Sv: Inför Brynäs - Luleå
Bissett19: Grickan!

Sv: Inför Brynäs - Luleå
Bissett19:

Eller var det bara grillan som paja??

Sv: Inför Brynäs - Luleå
Bissett19: Vem är det i Brynäs som inte kan räkna. Blir så less på onödiga utvisningar

Sv: Inför Brynäs - Luleå
Sorry, ingen utvisning

Sv: Inför Brynäs - Luleå
65selander: inget att vara ledsen för...

Sv: Inför Brynäs - Luleå
65selander: ytterligare en backskada? LJ hsr gått ut enligt min kontakt i LA.

Sv: Inför Brynäs - Luleå
tompap71: Skridskon gick sönder

Sv: Inför Brynäs - Luleå
tompap71: hAr gått ut...

Sv: Inför Brynäs - Luleå
65selander: OK, tack för info :)

Sv: Inför Brynäs - Luleå
Haha gu så skönt att både ha Kudroc och Granström på isen samtidigt när det blir bråk!

Sv: Inför Brynäs - Luleå
zpith: hehe...

Sv: Inför Brynäs - Luleå
fyra mot tre, nu hänger vi fyran!

Sv: Inför Brynäs - Luleå
Fotboll o hockey samtidigt snart då! Hua hua heja BifSve!

Sv: Inför Brynäs - Luleå
tompap71:Basse bokad för ett mål o en assist hittills, vart tog alla som vill bänka eller låna ut han vägen?

Sv: Inför Brynäs - Luleå
tompap71:

Här!

Sv: Inför Brynäs - Luleå
andreasknox: Ett gammalt hockeyordspråk, när Brynäs spelar finns inget annat.

Sv: Inför Brynäs - Luleå
andreasknox: Nu blir det PIP på PVR-boxen (Picture in Picture)

Sv: Inför Brynäs - Luleå
andreasknox: Nu blir det PIP på PVR-boxen (Picture in Picture)

Sv: Inför Brynäs - Luleå
rackham: Skäms! ;)

Sv: Inför Brynäs - Luleå
tompap71:

Transport-sträckspelare... inget för ett hårt slutspel...

Sv: Inför Brynäs - Luleå
Brynäs har verkligen vaknat till liv!

Jag känner mig otroligt tom i huvudet, Ja totallt, eh, vet ingenting.

Sv: Inför Brynäs - Luleå
rackham: Han gör ju mer än vad andra gör just nu :-)

Sv: Inför Brynäs - Luleå
65selander:

Specialsträckorna i mars/april, Selander, Specialsträckorna i mars/april...

Sv: Inför Brynäs - Luleå
rackham: Då har han vunnit interna poängligan redan ;-)

Sv: Inför Brynäs - Luleå
rackham: poängmässigt...i snitt en av de bästa förra säsongen trots många missade matcher i den berömda starten.
Kommer överraska dig och många fler denna säsong, även i slutspel.

Sv: Inför Brynäs - Luleå
tompap71:

Var är Lasse Jonsson?

Sv: Inför Brynäs - Luleå
tompap71:

Hur gick han i slutspelet?

Sv: Inför Brynäs - Luleå
Bissett19: trasig skridsko sägs det, senaste jag hörde från kompisen på läktarn var att han gick ut.

Sv: Inför Brynäs - Luleå
rackham: Det är historia. Han har börjat mycket bättre nu än förra säsongen och det är n hel del matcher kvar. Bara att glädjas över att han gör poäng

Sv: Inför Brynäs - Luleå
65selander:

Light-youghurt...

Sv: Inför Brynäs - Luleå
rackham: är du på allvar? VEM gick överhuvudtaget i slutspelet? O du behöver inte säga Widing bara för att han lyckades göra mål, utöver det menar jag!

Sv: Inför Brynäs - Luleå
tompap71:

Precis... vem skall göra målen i ett slutspel...

Sv: Inför Brynäs - Luleå
rackham:Jonnson ingen grilla, han är på sjukhuset och sys i benet

Sv: Inför Brynäs - Luleå
tompap71:

Lasse Jonsson på sjukhus.

Lagar dom skridskor där?

Sv: Inför Brynäs - Luleå
Bissett19:

Ortopedtekniska...

Sv: Inför Brynäs - Luleå
Varför måste vi spela av matchen bara för att vi råkar leda med 3-0 i paus? Nu förlorar vi skotten trots propagandhockey i 20 minuter.

Sv: Inför Brynäs - Luleå
Soumervoooriiii! Fab va skönt

« · 1185616 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)