Inför Mästarcupen 2005 !
563802 · Nästa » Till forumet
Sv: Inför Mästarcupen 2005 !
83 Liljegren: Jo, det tror jag väl. Men jag vet inte riktigt "statusen" på hans skada. Kanske blivit något på slutet. Men får hoppas att allt går bra och som Boorken sagt att han blir med i Mästarcupen.
Sv: Inför Mästarcupen 2005 !
GävleLasse: Hur såg det ut på träningen i dag då? Sulku och Dackell med?
Sv: Inför Mästarcupen 2005 !
90Steen_: Ni som brukar åka, kan man chansa och åka ner och få biljett, lr är det slutsålt?
Har tänkt åka ner och se en match, men vet inte vilken dag jag kan åka. Vore dumt att köpa biljett till alla matcherna.
Har tänkt åka ner och se en match, men vet inte vilken dag jag kan åka. Vore dumt att köpa biljett till alla matcherna.
Sv: Inför Mästarcupen 2005 !
90Steen_: Blir roligt att se Brynäs nu igen i veckan här. Ska ner på både MoDo och Leksand.
Inför Mästarcupen 2005 !
Nu tar Brynäs hem Mästarcupen i år igen och inleder försäsongen starkt ! :D
Han hade väl känningar av foten, men jag tror säkert han kommer kunna spela oförhindrat i Mästarcupen och framöver. Anledningen till att han vilade mot Södertälje var väl att han skulle ta det lite lugnt bara. Ingen viktig match heller.