Inlägg: 2486610
Sv: Inte över riktigt än
Lakim1912: Plockar vi 3 poäng i kväll skall jag ta mej en 6:a kroatiskt hembränt (nästintill odrickbart, har bott i barskåpet i många år).
+ 3
Svarskommentarer
Sv: Inte över riktigt än
JanT: smakade det bra?
Unnar mig alltid något gott oavsett vinst eller förlust. Men kudos till dig
Unnar mig alltid något gott oavsett vinst eller förlust. Men kudos till dig
Sv: Inte över riktigt än
JanT: Att ha en fin flaska rakia måste väl vara ett måste i varje barskåp!
+ 1