Inlägg: 2486594
Sv: Inte över riktigt än
Sportnisse: Sjukt bra val att sätta Lindbäck i kassen ikväll. Nej men snälla rara Manner det är sjuuukt dåligt.
+ 6
Svarskommentarer
Sv: Inte över riktigt än
Eklind måste vara den svagaste spelaren i SHL/Elitseriens historia sett till sin storlek?
Nu kommer 4-4....
Nu kommer 4-4....
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
Lakim1912: Plockar vi 3 poäng i kväll skall jag ta mej en 6:a kroatiskt hembränt (nästintill odrickbart, har bott i barskåpet i många år).
+ 3