Inte över riktigt än
« Föregående · 2486693 · Nästa » Till forumet
Sv: Inte över riktigt än
Falken: det osar katt för att vi tillåter det fantastiskt dåligt försvarsspel
+ 3
Sv: Inte över riktigt än
Falken: alltid farliga returer limpan släpper,vi kan inte backa hem och tro att vi kan försvara detta,gör hv mål är det gonatt.
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
Man ser ju hur otroligt långsam Lindbäck är i förflyttningarna vid senaste returen.
+ 2
Sv: Inte över riktigt än
Hv kastar in alla puckar på mål, de vet att det slinker in en hel del enkla. De skjuter även i usla vinklar.
+ 6
Sv: Inte över riktigt än
{8399}: Lägg bara ner, alla här inne vet att du enbart är ute efter att provocera.
+ 5
Sv: Inte över riktigt än
Vid förlust antar jag att Manner lämnar frivilligt. Valet av Lindbäck i kassen är oförlåtligt.
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
{8399}: nej nu stänger jag av. Domarna avgör matchen i vanlig ordning. Kan hända bara i Sverige 🤪
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
BIF Kungen: varför fick Ölund den chansen,han kan för helvete inte göra mål. Det målet han gjorde tidigare var enbart tur
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
Treklövern1912:
Ja de har onekligen haft det tungt de sista 15 omgångarna men många horribla misstag
Ja de har onekligen haft det tungt de sista 15 omgångarna men många horribla misstag
Sv: Inte över riktigt än
JanT: Att ha en fin flaska rakia måste väl vara ett måste i varje barskåp!
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
Davey85:
Bedrövligt, antingen tar man båda eller släpper båda. Pinsam nivå i detta läget av matchen dessutom.
Bedrövligt, antingen tar man båda eller släpper båda. Pinsam nivå i detta läget av matchen dessutom.
+ 4
Sv: Inte över riktigt än
Domarskandal. Hur kan han ta den på Brynäs när han släppt trippingen? Hur?
+ 5
Sv: Inte över riktigt än
Eklind måste vara den svagaste spelaren i SHL/Elitseriens historia sett till sin storlek?
Nu kommer 4-4....
Nu kommer 4-4....
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
Lakim1912: Plockar vi 3 poäng i kväll skall jag ta mej en 6:a kroatiskt hembränt (nästintill odrickbart, har bott i barskåpet i många år).
+ 3
Sv: Inte över riktigt än
Sportnisse: Sjukt bra val att sätta Lindbäck i kassen ikväll. Nej men snälla rara Manner det är sjuuukt dåligt.
+ 6
Sv: Inte över riktigt än
Hank81: Han måste ha inskrivit i sitt kontrakt att han får max vara petad i fem matcher... jag blir så less även om sista inte var nå tavla... men utstrålar noll trygghet.. suuck
« Föregående · 2486693 · Nästa »