Inte över riktigt än
« Föregående · 2487971 · Nästa » Till forumet
Sv: Inte över riktigt än
Thias30: Timrå forecheckar ju som idioter så vi spelar fast oss. Men kan vi bryta och få ut pucken finns det mycket ytor eftersom dom går högt med hela laget. Bara hoppas på en kontring snart och att vi får in en (orättvis) puck bakom Johansson.
+ 3
Sv: Inte över riktigt än
SuneMangs: vi tycker olika ang hans spel före jul, helt OK
Läser spelet bättre tycker jag, hamnar rätt ofta trots bristande skridskoåkning.
Läser spelet bättre tycker jag, hamnar rätt ofta trots bristande skridskoåkning.
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
BIF Kungen: Känns som att Brynäs saknar mycket basics i egen zon. Ingenting går på automatik i pressade situationer. Tycker spelvändningarna ser spännande ut men hönsgården i egen zon måste fixas till.
Sv: Inte över riktigt än
{9684}: icingförbud i Brynäs. Vi slår aldrig icing, bättre o kladda.
Vi skapar inte mycket, men det vi skapar är ändå rätt bra chanser
Vi skapar inte mycket, men det vi skapar är ändå rätt bra chanser
Sv: Inte över riktigt än
{9684}: Ouff dåligt spel men denna period får vi iallafall till lite kontringar/ omställningar inte sett mycket av det denna säsongen.
Vi har snarare blivit straffade bakåt på kontringar otroligt mycket denna säsong
Vi har snarare blivit straffade bakåt på kontringar otroligt mycket denna säsong
Sv: Inte över riktigt än
Stefan R 63: ljusår från förstaperioden förra matchen.
Vi åker ju inte in i närkamperna med högsta fart, glider
Vi åker ju inte in i närkamperna med högsta fart, glider
Sv: Inte över riktigt än
BIF Kungen: Tycker han visat klass hela säsongen. Lite svårare att göra något med den dock när ens lekkamrater till stor del hetat Kvist och Birgersson. Inte ens Suomela hade lyft en kedja med dom kedjekamraterna.
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
Stefan R 63: vilket byte av Johannesson, kladdar bakåt så vi nästan får en i arslet och missar mottagningen i kontringen…
Sv: Inte över riktigt än
Horace76c: hönsgård nu..Vi får nog hoppas vår målis o att skellefteå vaknar
Sv: Inte över riktigt än
SuneMangs: skulle stå ”klass” ang Björninen.
Efter jul tycker jag att han visat klass, sämre innan tycker jag. Bra trend💪
Efter jul tycker jag att han visat klass, sämre innan tycker jag. Bra trend💪
Sv: Inte över riktigt än
Horace76c: Snart ringer det bakom stackars Jussi. Han är så ensam idag.
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
BIF Kungen: Ju mera jag funderar på ju mera jag blir tokigt på hur föreningen tänker och fattar usla beslut. Vi har redan en måttlig trupp och nu när fler är borta är vi i stort sett chanslösa.
Sv: Inte över riktigt än
Ingen bra start. Spelar fast sig i egen zon helt utan press. Bort med nerverna nu!!
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
En av de sämre startperioderna på länge. Viker man ner sig? Med hänvisning till aktuellt läge är det frapperande att man kliver ut till match som rädda och förvirrade höns…
+ 3
Sv: Inte över riktigt än
BIF Kungen: Ja, Björninen har varit bra hela säsongen. Men märkts av lite mindre eftersom han fått vara barnvakt i fjärdekedjan under den större majoriteten av säsongen. Lindstein ser jag som ordinarie numera, han har växt i SHL-kostymen nu.
+ 2
Sv: Inte över riktigt än
Buddha: Lindstein verkar spela med stort självförtroende, kul.
Björninen har verkligen visat kladd på slutet.
Björninen har verkligen visat kladd på slutet.
Sv: Inte över riktigt än
Horace76c: FAN, den MÅSTE sitta! Att det ska vara så förbannat svårt att vinkla klubban lite bakåt hela tiden.
Sv: Inte över riktigt än
Lindström: Han har gjort liknande fadäser hela säsongen. Oerhört usel i defensiven.
Sv: Inte över riktigt än
Synd bara att Palve alltid ska snurra några extra varv istället för att ta avslut. Men just nu är han bäst i laget
+ 1
« Föregående · 2487971 · Nästa »