Inte över riktigt än
« Föregående · 2488146 · Nästa » Till forumet
Sv: Inte över riktigt än
Grattis till Timrå
Zebrorna vill avgöra matchen till Timrås fördel,
Om det var utvisning så var det för Timrå.
🤮🤑😂🤣
Zebrorna vill avgöra matchen till Timrås fördel,
Om det var utvisning så var det för Timrå.
🤮🤑😂🤣
+ 3
Sv: Inte över riktigt än
Peja:
Tänkte det jag med... Undra om inte Timrå klubba var emellan.
Samtidigt inge gnäll från sklenichka
Tänkte det jag med... Undra om inte Timrå klubba var emellan.
Samtidigt inge gnäll från sklenichka
Sv: Inte över riktigt än
Chanzone: det ser ointresserade ut men tror att orsaken till det är ångesten
Sv: Inte över riktigt än
Supportern: Är det där verkligen puck out? Dåliga reprisbilder men såg inte direkt solklar ut.
Sv: Inte över riktigt än
Helt avgörande match och vi känns totalt ointresserade. Synnerligen märkligt.
+ 2
Sv: Inte över riktigt än
Forsberg 1978: Vart är 2 min diving på TIK-spelaren? Får ett rapp på armen och väger plötsligt 20 kg och ramlar.
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
Om vi får ett bra läge så får man väl för fan andra spelarna ta egna positioner, varför åker dom på samma kvm och bara ivägen.
Sv: Inte över riktigt än
parks: Palve har väl ändå varit riktigt bra idag? Riktigt avig och bra, klart bäste forward så här långt.
+ 4
Sv: Inte över riktigt än
JawKee: Jag håller sällan med Jockster , men Brynäs spel i egen zon är skrämmande. kladd med puck långsamt spel burskydd osv,
Timrå är inte bra utan Brynäs är för jävla dåligt i egen zon.
Tur vi har Olkinoura i mål som så här långt räddat oss.
Timrå är inte bra utan Brynäs är för jävla dåligt i egen zon.
Tur vi har Olkinoura i mål som så här långt räddat oss.
Sv: Inte över riktigt än
BIF Kungen:
Det här jävla slarvet I egen zon.. Är det nåt vi planerat att göra HELA matchen???
Det här jävla slarvet I egen zon.. Är det nåt vi planerat att göra HELA matchen???
Sv: Inte över riktigt än
BIF Kungen: Skulle säga Kinnvall på den, bortsett från senaste matchen mot HV.
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
BIF Kungen: Olesen, är det lagets kallaste spelare, gör inte många rätt?
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
lapad: Han är väl på normal nivå nu skulle jag säga? Så bra som han var när han kom var ju orimligt och inget han ska klara av att hålla i.
Han hade som sagt en jäkla formtopp där ett tag och det berodde nog på att han var så jävla lycklig att vara tillbaka. Svårt att göra något vettigt på en kant i fjärdekedjan också.
Han hade som sagt en jäkla formtopp där ett tag och det berodde nog på att han var så jävla lycklig att vara tillbaka. Svårt att göra något vettigt på en kant i fjärdekedjan också.
Sv: Inte över riktigt än
De hade utan tvekan alla dagar i veckan blivit 2 min I nhl för det där! Fortfarande upprörd över icke-beslutet.
Sv: Inte över riktigt än
BIF Kungen: Blomman har varit riktigt bra ett antal matcher efter återkomsten men vad hänt sen?
« Föregående · 2488146 · Nästa »