Inte över riktigt än
« Föregående · 2488146 · Nästa » Till forumet
Sv: Inte över riktigt än
Horace76c: Ser ut som att båda är involverade på något sätt i att vispa upp pucken. Sånt där som dom nästan alltid släpper. Brutalt tungt att få den när man nyss har fått en annan tvåa.
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
lapad: sälj honom i paus..totalt värdelös ..vår störste målsumpare..hade han sätt 10 % av sina chanser så hade vi varit klara för play in...
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
Stefan R 63: Mikko såg förbannad ut nu i alla fall. Hoppas det ger någon form av effekt.
+ 2
Sv: Inte över riktigt än
Brynäsgubbe: kändes så både före och efter när man känner sitt kära brynäs.
Sv: Inte över riktigt än
SuneMangs: spelar ingen roll hur manner ser ut. Viljan finns inte hos spelarna ser du väl. Helt ärligt har jag inte sett någon som gått för 100 %
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
Hade Lindbäck stått så hade flertalet supportrar här inne påpekat målvaktsingripandet på 1-0.
+ 4
Sv: Inte över riktigt än
Tigerhjärta: Nästa säsong när vi spelar i HA kan Alcén eventuellt värva från GGIK eller Strömsbro. Han kanske har kontakter där men man ska aldrig vara säker.
+ 3
Sv: Inte över riktigt än
Tigerhjärta: Hade Lindbäck stått så hade vi nog redan haft 5-6 ingripanden att kommentera serru.
+ 5
Sv: Inte över riktigt än
Vilken spets vi har…
Tror som vunnit EM, VM & OS om bolla gris vart en gren…
Tror som vunnit EM, VM & OS om bolla gris vart en gren…
Sv: Inte över riktigt än
Lindström: Jisses vad konstigt Palve och Blomqvist agerar i 2mot2-situationen. Där måste ju Blomqvist driva på mål och Palve skjuta på trafik.
+ 2
Sv: Inte över riktigt än
Lindström: Förvånansvärt lite sisu i laget med tanke på andelen finnar.
+ 2
Sv: Inte över riktigt än
Forsberg 1978: sämsta brynäs jag sett. Laget kan inte ens anfalla ordentligt i 5 mot 5.
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
Peja: håller med: Palve spetsig, avig och jävligt krånglig, svår att spela med.
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
Supportern: palve, fan vad trött jag är på han. Han lär sig aldrig släppa pucken.
Lindstein duger inte. Alldeles för vek
Lindstein duger inte. Alldeles för vek
+ 3
Sv: Inte över riktigt än
Supportern: därför står HA och väntar på Brynäs.
Klart sämsta laget i SHL tyvärr
Klart sämsta laget i SHL tyvärr
+ 2
Sv: Inte över riktigt än
Husvagnskungen: helt otroligt hur stelt och lamt Brynäs spelar,jag förstår bara inte....
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
lapad: Alvarez har noll respekt för motståndaren i den situationen. Ser dessutom ut som att han fullföljer precis allt han kan när han redan ser att Kinnvall är illa ute. Matchstraff så det bara skriker om det.
Trist att se Timråtränaren stå och flina när en spelare uppenbarligen är skadad.
Trist att se Timråtränaren stå och flina när en spelare uppenbarligen är skadad.
+ 8
Sv: Inte över riktigt än
lapad: Ante står alltså och ler när en föredetta Timråspelare ligger skadad. Skönt
+ 4
Sv: Inte över riktigt än
Forsberg 1978: Jahopp, Axel Eriksson får hoppa in i denna viktiga match. Känns inte som att det spelar något vidare roll direkt, sämre kan det ju inte gå. Hoppas det gick bra med Kinnvall.
+ 1
Sv: Inte över riktigt än
Dallemas: Utveckla gärna, publiken är ju knäpptyst. Alla fattar ju att Alvarez har gjort bort sig
+ 1
« Föregående · 2488146 · Nästa »