J-20 Djurgården-Brynäs, tis 20 feb 19.30 Hovet, Stockholm
« Föregående · 834989 Till forumet
Sv: J-20 Djurgården-Brynäs, tis 20 feb 19.30 Hovet, Stockholm
tjugo8: Det blir en grymt tuff match. Jag var och kollade på Brynäs - DIF i LA för någon månad sedan eller vad det var och DIF imponerade verkligen.
Det var mognare spel, det var struktur över hela planen och inte så mycket far- och flänghockey som det brukar vara i J20 sammanhang.
Det var mognare spel, det var struktur över hela planen och inte så mycket far- och flänghockey som det brukar vara i J20 sammanhang.
Sv: J-20 Djurgården-Brynäs, tis 20 feb 19.30 Hovet, Stockholm
GävleLasse:
har aldrig sett en match förut
ska bli kul o se lite omtalade spelare...Ellebo, Alcén, Lindbäck etc
nån annan man ska hålla koll på...?
har aldrig sett en match förut
ska bli kul o se lite omtalade spelare...Ellebo, Alcén, Lindbäck etc
nån annan man ska hålla koll på...?
Sv: J-20 Djurgården-Brynäs, tis 20 feb 19.30 Hovet, Stockholm
tjugo8: Ja det finns några intressanta att kolla in.
#21 Anton Persson är en spelare som Brynäs hoppas mycket på.
#9 Sebban Eriksson är även han en intressant spelare.
#20 Kim Sunna är alltid kul att se.
Sen har du ju alltid Erik Belin, Emil Sandin som är duktiga.
Det ska bli kul att se om Gynge kommer hem och spelar slutet av serien när Nybro tagit semester.
#21 Anton Persson är en spelare som Brynäs hoppas mycket på.
#9 Sebban Eriksson är även han en intressant spelare.
#20 Kim Sunna är alltid kul att se.
Sen har du ju alltid Erik Belin, Emil Sandin som är duktiga.
Det ska bli kul att se om Gynge kommer hem och spelar slutet av serien när Nybro tagit semester.
Sv: J-20 Djurgården-Brynäs, tis 20 feb 19.30 Hovet, Stockholm
Peja: Ja han är duktig han med... glömde honom i min iver *skratt*
Sv: J-20 Djurgården-Brynäs, tis 20 feb 19.30 Hovet, Stockholm
GävleLasse: Förstår det, sen får vi väl se om Belin spelar, han blev ju skadad i skitmatchen mot HV!
Sv: J-20 Djurgården-Brynäs, tis 20 feb 19.30 Hovet, Stockholm
Peja: Jo, han saknades idag såg jag. Bäcklin snackade om det igår...
Sv: J-20 Djurgården-Brynäs, tis 20 feb 19.30 Hovet, Stockholm
J-20 torsk på Hovet mot Skansen.
Se länk.
Se länk.
« Föregående · 834989
nån mer som ska dit...? Brynäs Stockholmare...?