Jubileumsturneringen i Mora
« Föregående · 571227 Till forumet
Sv: Jubileumsturneringen i Mora
65selander: Gunnar Hälsar ! Står och myser och tar sig en gratis öl i sol medas spelar i brynäs leker med fotbollen!
Sv: Jubileumsturneringen i Mora
Bagge: Välkomna hit alla Brynäsare,Hoppas ni gör erat.Så ska vi krossa läxand
Sv: Jubileumsturneringen i Mora
Dream Team: Det stämmer verkligen
12.53 1 - 0 PP1 Brynäs 27. SPETS, Lars
(9. MALMSTRÖM, Henrik
5. KUPARINEN, Mikko)
12.53 1 - 0 PP1 Brynäs 27. SPETS, Lars
(9. MALMSTRÖM, Henrik
5. KUPARINEN, Mikko)
Sv: Jubileumsturneringen i Mora
Boström: Apropå att vara på G så håller dalkarlarna på att slå ihjäl varandra i FM Mattsson Arena. Kolla in utvisningsstatistiken på swehockey.se! Mora leder fn. med 4-3.
Sv: Jubileumsturneringen i Mora
JanT: Livat värre är det iaf.
Trodde det var avgjort vid 4-1 men icke.
Trodde det var avgjort vid 4-1 men icke.
Sv: Jubileumsturneringen i Mora
JanT:
Slå ihjäl.
Nej, vi kastar bara upp bortalaget i luften, så får de slå sig vitblå själva.
Slå ihjäl.
Nej, vi kastar bara upp bortalaget i luften, så får de slå sig vitblå själva.
Sv: Jubileumsturneringen i Mora
Metal Guru: Har ni vunnit än? 5-3? Bra jobbat i så fall!!! Måste vara kul att slå de blivande "guldmedaljörerna" på fingrarna.
Sv: Jubileumsturneringen i Mora
JanT:
49-47 blev det till slut.
En hörntand, två näsben och en redig blåtira.
De fick bara två revben och ett okben.
49-47 blev det till slut.
En hörntand, två näsben och en redig blåtira.
De fick bara två revben och ett okben.
Sv: Jubileumsturneringen i Mora
JanT:
Leksingarna håller på att åka båt hem från Mora nu. De har precis upptäckt att det är kallt, mörkt och svårt att navigera på Siljan.
Leksingarna håller på att åka båt hem från Mora nu. De har precis upptäckt att det är kallt, mörkt och svårt att navigera på Siljan.
Sv: Jubileumsturneringen i Mora
Metal Guru: Man kanske skulle gått ner till sjön å vinkat lite i MORA tröja ja har så svårt å va storsint mot dom blåvita
Sv: Jubileumsturneringen i Mora
Nej nu blir det att krama kudden så att man orkar öla samt skrika sig hes på Råsunda kl 1715.
Sv: Jubileumsturneringen i Mora
Metal Guru:
Trodde aldrig att jag skulle kunna bli glad över en Mora seger...
Det finns en ny storebror i dalarna nu...
Trodde aldrig att jag skulle kunna bli glad över en Mora seger...
Det finns en ny storebror i dalarna nu...
« Föregående · 571227