KLACKEN!
« Föregående · 403800 Till forumet
Sv: KLACKEN!
Boström: Klacken kommer att vara bättre i år, den får ju förstärkning ;) Hela FylleFemman kommer att finnas på ståplats denna säsong. Sen kommer det att bli TIFO:n som får publiken att inse att de får leva om när de är i Gavlerinken. Anmäl dig gärna till BTs tifo-grupp om du är intresserad att hjälpa till.
-HF
-HF
Länkar:
http://www.fyllefemman.com
http://www.fyllefemman.com
« Föregående · 403800
Det är aldelles tyst om matcherna.
Alla bara står och glor, men ibland kommer det lite ljud från klacken.
Detta är ett problem vi måste åtgärda genast, få mera folk att skrika och heja på brynäs under matchen.
Dom som sitter på VIP och är så coola kan vi inte göra nånting åt.
--Eller är klacken fullpackad och fullt ös varjematch?--
@