Kontrakt
« Föregående · 76751 Till forumet
Sv: Kontrakt
Är helt övertygad om att Sudden kommer att stanna i FBK, Looben har ju uttalat sig om att han är deras "framtid"
Pyttsan om tre år kommer ingen ihåg Fredrik Sundin, tack vare att man köpt in kilovis med Schweizare, Österrikare, "Olaussons" och annat dyrt sattyg..
Det är synd att dom kallar sig för plantskola, när dom är dom som köper in överlägset mest utlänningar...
Pyttsan om tre år kommer ingen ihåg Fredrik Sundin, tack vare att man köpt in kilovis med Schweizare, Österrikare, "Olaussons" och annat dyrt sattyg..
Det är synd att dom kallar sig för plantskola, när dom är dom som köper in överlägset mest utlänningar...
Sv: Kontrakt
Nu när AIK onekligen ser ut att vara på väg ner, så måste ju x antal spelare släppas.. däribland Thomas Johansson som antagligen då går till DIF..
Men andra intressanta namn är ju Peter Kumpulainen och Niclas Anger tex.. det skulle ju vara något att rycka i från Brynäs sida..
Men än är inte Kvalserien slut, och lika mycket som jag hoppas på att våra derbymotståndare Timrå och Leksand går upp, så vill man ju att Timrå åker, så att klubben saknar värde för Mattiasson, men det är väl att vara överlägset egoistisk eller?? =)
Men andra intressanta namn är ju Peter Kumpulainen och Niclas Anger tex.. det skulle ju vara något att rycka i från Brynäs sida..
Men än är inte Kvalserien slut, och lika mycket som jag hoppas på att våra derbymotståndare Timrå och Leksand går upp, så vill man ju att Timrå åker, så att klubben saknar värde för Mattiasson, men det är väl att vara överlägset egoistisk eller?? =)
« Föregående · 76751
Han vill ha mer speltid o det är lite svårt att få just nu i FBK + att han står kontraktslös just nu. Det är en kille med stort hockeyhjärta o han är teknisk, snabb o han har bra kondition.
Tycker även att BIF borde ge "bacon" ytterliggare en chans så låt honom spela i Kyrö-Louvi kedjan o ge honom mer speltid o sen låt honom spela mer i powerplay så kommer det funka fin fint!! =)