Kvällens match!!!
« Föregående · 63541 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvällens match!!!
NY HALL MY ASS! OM DOM INTE GÖR NÅGOT ÅT LAGET FÖRST SÅ KOMMER ALDRIG SPONSORER OCH PRIVATPERSONER ATT STÄLLA UPP!
Sv: Kvällens match!!!
4-5 SLUT! Och det är bedrövligt att Pettersson uppträder som han gör! ASPLUND MÅSTE STÅ NÄSTA MATCH! MELIN uppträder som en jävla pojklagscoach!
Sv: Kvällens match!!!
JA DET ÄR JU KONSTATERAT NU: DOM SÄGER ATT BRYNÄS HADE VUNNIT OM DOM HADE HAFT GERBER!
PETTERSON ÄR EN FLOPP PRECIS SOM ASPLÖVET!
PETTERSON ÄR EN FLOPP PRECIS SOM ASPLÖVET!
Sv: Kvällens match!!!
jossana: du skojar - inte faan har Dansbandslaget så mycket svenskar. Har du räknat med fröken Jönsson, det gör aldrig jag.
Sv: Kvällens match!!!
Så länge dagens sportkommite och styrelse sitter kvar så kommer aldrig Brynäs att vinna någonting, och det är dagens sanning!
Sv: Kvällens match!!!
Det är just det som är skillnaden, FBK har köpt bra och proffsigt! Det är det man måste göra för att hänga med i toppen. Färjestad har inte varit bra men ändå vinner dom, vad säger det om Brynäs?
Sv: Kvällens match!!!
det är inte petterssons fel....nog att han inte varit bra men....vi tar utllännings laget nästa år...8 utlänningar det retar mig..
Sv: Kvällens match!!!
Laget som gav ryggsäcken ett ansikte har köpt för bra för Brynäs. Deras finnar, tyskar, ryssar och vafan är för mycket. Fjänsradtet tar vi nästa år.
Sv: Kvällens match!!!
FANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNn Nu förlorar vi det är ju skit också! dom säger också att Fbk dominerar TOTALT!
Sv: Kvällens match!!!
4-4 pga hönsgård i Brynäszon! Brynäs dominerar fullständigt, ändå fuckar dom upp det. PINSAMT!
Sv: Kvällens match!!!
Dags att stämpla ut. Nu får man väl ta sig hemåt till sportnytt.
Hoppas att vi håller undan.
Hoppas att vi håller undan.
Sv: Kvällens match!!!
Brynäs kommer att vinna (visste det innan) den här matchen dom leder skotten med 18-17 och 4-3 imål efter andra perioden!
Sv: Kvällens match!!!
Det är väl nog det som kan göra så att Brynäs inte når fram till finalen.Både Mikael Pettersson och Johan Asplund är tyvärr för ojämna.Det var bättre när Brynäs hade Johan Holmqvist....
Sv: Kvällens match!!!
Klart MP ska ha en chans ! Men då måste han ta den. Det känns väl kanske snart som sista chansen. Vi vet ju att han kan...det är bara lite för sällan. men nu går vi för seger...med eller utan MP !!!
Sv: Kvällens match!!!
Sedan tycker jag att vi inte klankar på vår målis, ser inte bra ut, självklart gör han så gott han kan!!!!!
Sv: Kvällens match!!!
Kom igen, kan vi inte ge MP en chans. Har han verkligen drällt in puckarna? Låt honom spika igen i sista. Annars kan han sälja kåken i Valbo...
Sv: Kvällens match!!!
OK, ni ser. Brynäsarna får hål på Gerber gång på gång. Han är inte omänsklig. Tvärtom. 3-3! Läckert!
Sv: Kvällens match!!!
Dom hänger med ganska bra tycker jag, dom sliter, river och jobbar som ett lag.
« Föregående · 63541 · Nästa »
5:e målet var ok, men dom 3 första får han ta på sig, 4:a alla på en eller vad höll dom på med?