Kvartsfinal 1 Färjestads BK-Brynäs IF 8/3-2011
Hela 1 minut och 17 sekunder innan Linköping tog ledningen, vilka segarslen!
Redigerad kommentar
Domarna såg till att våran glädje blev kort.
Nu får vi se om de håller den nivån när det blir liknande situationer åt andra hållet.
Initiativet fick FBK till skänks!
Redigerad kommentar
Såna är dom, kvinnliga könsorgan ut i fingerspetsarna!
Är det lotteristraffar som gäller i slutspelet också?
När kommer vi ha domare som är konsekventa i sina bedömningar och inte faller för publiktrycket?
Svar: Aldrig!
Trist att halva laget inte gör jobbet, medans halva sliter.
Sen måste väl nån förfan sätta ner foten, för hur många höga klubbor, armbågar och filmningar har Fbk hunnit med på 15 min?
70 Rodrigues: Håller med, det är slutspel. Lägg in puckarna på mål och KÖTTA!
För övrigt så tål jag inte Richard Wallin. Hoppas att han får nageltrång eller nåt ;)
Redigerad kommentar
Lindström: Domarna plockar mer än gärna ut Sunken för hög klubba i alla fall.
Ett 5 mot 3 läge och en 2+2 så här långt.
Tack som fan din jävla idiot!!!!!
Redigerad kommentar