1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778961 inlägg · 7967 ämnen

Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11


Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
70 Rodrigues:

Bara några år äldre än Dacke då. :)
Tikkanen är ju coach nuförtiden såatt... ;)

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
70 Rodrigues: Ok tyckte det lät jävligt konstigt men jag skulle fan inte blitt förvånad!


Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
foppa78: Tikkanen klar? Härligt i så fall!

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
70 Rodrigues: Dansk i mål?


Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
arnio: "Tikkanen klar? Härligt i så fall!"

Det värsta är att du verkligen skulle tycka det!

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
tompap71: Man kan leva på hoppet :-)

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
arnio: Jag tror, jag tror jag tror på dig..

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Bissett19: Så måste man stå ut med fittan Perlskog i em/kväll, hua!!!

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
70 Rodrigues: Och Jidhe!!! Plus den där lilla dvärgen som står och piper!!

Pisskanal!


Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
sylf: Ang hjärta, AIK kom hem 03.30 imorse, det var frivillig träning 11.30, ALLA var på plats!!!!

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
70 Rodrigues: Ja, det laget har mycket som Brynäs skulle behöva!

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Sylf: Bärplockarn har sagt till laget att spela som att det är den sista matchen i karriären!!!

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
70 Rodrigues: Hjälper föga!

Dom lyssnar ändå inte!

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
sylf: Hur kan Perlskog vara kommentator? Sämst!

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
hahii: Perlskog är bajare, han HATAR Brynäs!!!

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
70 Rodrigues: JAAAAaaaaaa

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
70 Rodrigues: KAHNBERG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
70 Rodrigues: vad har bajen med brynäs oh göra.

Nu fick ni mål också.

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
70 Rodrigues: Polacken låtsasjublade lite där!!

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Vad tycker vi om ledningar? Hoppas d inte blir 0-2 snart bara:-)

Tysken fågel lr FISK idag?

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Blizzard: Ungefär lika mycket som Timrå o slutspel ;-)

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
sylf: 1-1 garanterat!!

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
70 Rodrigues: haha, den fick du plus på.

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Så slutar vi helt sonika åka skridskor. Å drar på oss utvisningar. Det är Brynäs i ledning det. Alltid!

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
bradberry: Avsiktlig offside, vafan hahaha

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Stecklarn: Eran målvakt är ju läskig att se på, han har redan legat på sygg och gjort ryggsim där FBK'aren missa helt öppet. Han gick ut väldigt långt för ett tag sedan efter att FBK vunnit puck vid hörnet, hade han tappat den (som var nära) Då hade FBK'aren som stod bakom greiss lagt in den helt öppet mål.

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Blizzard: Påminner lite om Bengt Baron :-)

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Blizzard: Vad i helvete domarn, boarding! skärpning

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Fan vilka FÖRDELAR fbk har JÄMNT.

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Stecklarn: MEN FÖR FAN

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Stecklarn: boarding och ny utvisning för brynäs jävla fbk domare

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
foppa78: Bedrövligt!!

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Dom friar den där men inte boardingen på Sundström...

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Det verkar som de randiga djävlarna blåser DIREKT när någon fbk:arre ramlar eller håller på och ramlar. Spelar ingen roll egentligen vad som händer..Brynäsare MÅSTE ut tänker dom direkt

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
sylf: FAN VA TUR FBK HAR

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
sylf: FBK behöver inte ens göra mål själva :-(

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Erat: Kamma dig för fan.

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Erat: Känns som Domarna är lika bra nu som i första matchen. SUCK

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
70 Rodrigues: Näe, tragiskt!!

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
70 Rodrigues: Riktigt jävla oflyt där.

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Erat: Ut från forumet din jävla idiot!

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Erat: men för i helvete jävla skit för fan silver

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
29 sek in på nästa har vi 3-1 till domarnas favoriter?

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Erat: Vad fan skriver du?! Killen ger ALLT varje match och gör ETT misstag. Silver är KUNG!

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Andashockey: men jag skrev min första tanke, när målet skede!

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Tragiskt vilken otur vi har när vi gör en så pass bra första period...

Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Andashockey:

Misstag? Bara jävla otur!

« · 1361107 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
{Tommy}: Vore tråkigt om du lämnade Tommy. Många som uppskattar dig härinne
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)