Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
« Föregående · 1361107 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
70 Rodrigues: Ok tyckte det lät jävligt konstigt men jag skulle fan inte blitt förvånad!
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
arnio: "Tikkanen klar? Härligt i så fall!"
Det värsta är att du verkligen skulle tycka det!
Det värsta är att du verkligen skulle tycka det!
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Bissett19: Så måste man stå ut med fittan Perlskog i em/kväll, hua!!!
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
70 Rodrigues: Och Jidhe!!! Plus den där lilla dvärgen som står och piper!!
Pisskanal!
Pisskanal!
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
sylf: Ang hjärta, AIK kom hem 03.30 imorse, det var frivillig träning 11.30, ALLA var på plats!!!!
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
70 Rodrigues: Ja, det laget har mycket som Brynäs skulle behöva!
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Sylf: Bärplockarn har sagt till laget att spela som att det är den sista matchen i karriären!!!
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
70 Rodrigues: Hjälper föga!
Dom lyssnar ändå inte!
Dom lyssnar ändå inte!
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
70 Rodrigues: KAHNBERG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
70 Rodrigues: vad har bajen med brynäs oh göra.
Nu fick ni mål också.
Nu fick ni mål också.
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Vad tycker vi om ledningar? Hoppas d inte blir 0-2 snart bara:-)
Tysken fågel lr FISK idag?
Tysken fågel lr FISK idag?
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Blizzard: Ungefär lika mycket som Timrå o slutspel ;-)
+ 1
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Så slutar vi helt sonika åka skridskor. Å drar på oss utvisningar. Det är Brynäs i ledning det. Alltid!
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Stecklarn: Eran målvakt är ju läskig att se på, han har redan legat på sygg och gjort ryggsim där FBK'aren missa helt öppet. Han gick ut väldigt långt för ett tag sedan efter att FBK vunnit puck vid hörnet, hade han tappat den (som var nära) Då hade FBK'aren som stod bakom greiss lagt in den helt öppet mål.
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Blizzard: Vad i helvete domarn, boarding! skärpning
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Stecklarn: boarding och ny utvisning för brynäs jävla fbk domare
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Dom friar den där men inte boardingen på Sundström...
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Det verkar som de randiga djävlarna blåser DIREKT när någon fbk:arre ramlar eller håller på och ramlar. Spelar ingen roll egentligen vad som händer..Brynäsare MÅSTE ut tänker dom direkt
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Erat: Känns som Domarna är lika bra nu som i första matchen. SUCK
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Erat: men för i helvete jävla skit för fan silver
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
29 sek in på nästa har vi 3-1 till domarnas favoriter?
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Erat: Vad fan skriver du?! Killen ger ALLT varje match och gör ETT misstag. Silver är KUNG!
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Andashockey: men jag skrev min första tanke, när målet skede!
Sv: Kvartsfinal 3 Färjestads BK - Brynäs IF-12/3-11
Tragiskt vilken otur vi har när vi gör en så pass bra första period...
« Föregående · 1361107 · Nästa »
Bara några år äldre än Dacke då. :)
Tikkanen är ju coach nuförtiden såatt... ;)