Kvartsfinal 4
« Föregående · 66327 Till forumet
Sv: Kvartsfinal 4
Ska försöka hinna med det, har småbarn och ta hand om också! Men i 2:a så ska det nog gå bättre!
Sv: Kvartsfinal 4
Danielsson-Harder-Mårtensson har ju funkat rätt bra tidigare. Soling har väl bara spelat med Harder å Mårten en halv match?
Sv: Kvartsfinal 4
Angående det där att gå till slutspel två år i rad utan att vinna en match så borde det ha hänt många gånger. SM-slutspel har ju spelats ändå sedan 1975.
Sv: Kvartsfinal 4
Jo jag förstod det Lundström. Larvade mig bara. Näe jag har ingen aning om hur det är med det men det borde det vara. Får kolla statistiken.
Sv: Kvartsfinal 4
Det kunde man väntat sig. Iofs tror jag inte BIF hade vunnit med Soling på isen idag. Inte pessimist, bara realist...
Sv: Kvartsfinal 4
Micke: Vilka komiker talanger du sitter inne med.Allvarligt, vet du om det finns något annat lag som gjort det och då menar jag självklart lag som gått till slutspel?
Sv: Kvartsfinal 4
Tror det finns ganska många lag som inte vunnit en slutspelsmatch på två säsonger. Alla lag som inte gått till slutspel .tex.? :)
Sv: Kvartsfinal 4
Om Brynäs skulle förlora ikväll så har dom inte vunnit en slutspelsmatch på 2 säsonger, finns det något annat lag som lyckats med det, är det någon som vet?
Sv: Kvartsfinal 4
Micke:
Jag hoppas att det är någon som bara glömt att skriva dit Solings namn! Om det är sant så börjar jag fan gråta, när i helvete ska oflytet vända?
Jag hoppas att det är någon som bara glömt att skriva dit Solings namn! Om det är sant så börjar jag fan gråta, när i helvete ska oflytet vända?
Sv: Kvartsfinal 4
Hoppas det går bra för er nu i elitserien!
Men jag blir inte förvånad om ni förlorarar!
Men jag blir inte förvånad om ni förlorarar!
Sv: Kvartsfinal 4
Hoppas det Lundström. Jag läste på FBK´s forum att Soling är sjuk och inte med ikväll. Han står inte heller med i laguppställningen på Swehockey. Just typiskt. Är det någon som blir förvånad att slutspelets bäste målskytt blir sjuk inför den avgörande matchen och att han spelar i Brynäs? Fru Fortuna ska visst hånle oss i ansiktet in i det sista den här säsongen...
« Föregående · 66327
Grattis, du var säkert en minut före radion