Kvartsfinal 4
« Föregående · 66327 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvartsfinal 4
Djoos höll på ställa till det rejält,han hänger inte med alls, men som tur är så har Aspen börjat riktigt bra!
Sv: Kvartsfinal 4
Så fort FBK kommer in i Brynäszon så blir det nervöst i Brynäsförsvaret. FBK försöker att störa Brynäs med fula tag efter avblåsning.
Sv: Kvartsfinal 4
Brynäs utv med 2:56 kvar av perioden! Bedrövligt försvarsspel! FBK ska spela 4-3! Lärking är katastrofalt dålig som vanligt!
Sv: Kvartsfinal 4
Louvi missar friläge, bedrövligt avslut! Försvaret får ingen hjälp av forwards så FBK kommer till skott väldigt enkelt!
Sv: Kvartsfinal 4
1-1 PAUS! FBK det bättre laget,Brynäs måste sätta sina chanser typ Louvis friläge för annars så slår man inte ett lag som FBK!
Sv: Kvartsfinal 4
Tyvärr så får ni som önskade att jag skulle referera matchen hålla tillgodo med Radiosporten, för Zonenet tycker tydligen att det är jävligt jobbigt att jag skickar inlägg om matchen hela tiden.Sorry!
Sv: Kvartsfinal 4
Du ska inte alls sluta med det. Hänger bättre med dig än med Radio sporten.. Fortsätt du 6 Lundström
Sv: Kvartsfinal 4
Kom igen Zonenet, låt Lundström fortsätta. vi måste ju kunna följa fårt favoritlag.
Sv: Kvartsfinal 4
nää, varför då..? jag var bara irreterad en kort stund och jag tänkte mig inte för innan jag postade inlägget....
Mitt humör ska inte behöva gå ut över dom andra..
ursäkta
referera på du bara! ;)
Mitt humör ska inte behöva gå ut över dom andra..
ursäkta
referera på du bara! ;)
Sv: Kvartsfinal 4
yeeeeeeeeeeeeeesssssss...... Nu är det bara o fegspela... Spela på resultatet... eller ?!
Sv: Kvartsfinal 4
FBK väntade på att Brynäs skulle få en utv, då tog sonika Sjödin pucken och åkte runt målet och la in den mellan benen på Gerber!
Sv: Kvartsfinal 4
:) *hih* Jo spela på resultatet, backa hem å sarg ut. Sätt in Adam Icing! Det är ju bara 35 minuter kvar. :)
Sv: Kvartsfinal 4
Varför inte ? Bättre att dom fegspelar o vinner matchen än att dom ligger på framåt och Färjestad får en kontring o sen är det tack och adjöken... Fast.. Klart .. det är väl svårt
Sv: Kvartsfinal 4
Hmmm... undrar om man ska boka en resa till Karlstad till sin födelsedag - 20 mars... :)
« Föregående · 66327 · Nästa »
Grattis, du var säkert en minut före radion