Kvartsfinal 4
« Föregående · 66359 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvartsfinal 4
nää, varför då..? jag var bara irreterad en kort stund och jag tänkte mig inte för innan jag postade inlägget....
Mitt humör ska inte behöva gå ut över dom andra..
ursäkta
referera på du bara! ;)
Mitt humör ska inte behöva gå ut över dom andra..
ursäkta
referera på du bara! ;)
Sv: Kvartsfinal 4
Kom igen Zonenet, låt Lundström fortsätta. vi måste ju kunna följa fårt favoritlag.
Sv: Kvartsfinal 4
Du ska inte alls sluta med det. Hänger bättre med dig än med Radio sporten.. Fortsätt du 6 Lundström
Sv: Kvartsfinal 4
Tyvärr så får ni som önskade att jag skulle referera matchen hålla tillgodo med Radiosporten, för Zonenet tycker tydligen att det är jävligt jobbigt att jag skickar inlägg om matchen hela tiden.Sorry!
Sv: Kvartsfinal 4
1-1 PAUS! FBK det bättre laget,Brynäs måste sätta sina chanser typ Louvis friläge för annars så slår man inte ett lag som FBK!
Sv: Kvartsfinal 4
Louvi missar friläge, bedrövligt avslut! Försvaret får ingen hjälp av forwards så FBK kommer till skott väldigt enkelt!
Sv: Kvartsfinal 4
Brynäs utv med 2:56 kvar av perioden! Bedrövligt försvarsspel! FBK ska spela 4-3! Lärking är katastrofalt dålig som vanligt!
Sv: Kvartsfinal 4
Så fort FBK kommer in i Brynäszon så blir det nervöst i Brynäsförsvaret. FBK försöker att störa Brynäs med fula tag efter avblåsning.
Sv: Kvartsfinal 4
Djoos höll på ställa till det rejält,han hänger inte med alls, men som tur är så har Aspen börjat riktigt bra!
Sv: Kvartsfinal 4
Ska försöka hinna med det, har småbarn och ta hand om också! Men i 2:a så ska det nog gå bättre!
Sv: Kvartsfinal 4
Danielsson-Harder-Mårtensson har ju funkat rätt bra tidigare. Soling har väl bara spelat med Harder å Mårten en halv match?
Sv: Kvartsfinal 4
Angående det där att gå till slutspel två år i rad utan att vinna en match så borde det ha hänt många gånger. SM-slutspel har ju spelats ändå sedan 1975.
Sv: Kvartsfinal 4
Jo jag förstod det Lundström. Larvade mig bara. Näe jag har ingen aning om hur det är med det men det borde det vara. Får kolla statistiken.
Sv: Kvartsfinal 4
Det kunde man väntat sig. Iofs tror jag inte BIF hade vunnit med Soling på isen idag. Inte pessimist, bara realist...
Sv: Kvartsfinal 4
Micke: Vilka komiker talanger du sitter inne med.Allvarligt, vet du om det finns något annat lag som gjort det och då menar jag självklart lag som gått till slutspel?
Sv: Kvartsfinal 4
Tror det finns ganska många lag som inte vunnit en slutspelsmatch på två säsonger. Alla lag som inte gått till slutspel .tex.? :)
Sv: Kvartsfinal 4
Om Brynäs skulle förlora ikväll så har dom inte vunnit en slutspelsmatch på 2 säsonger, finns det något annat lag som lyckats med det, är det någon som vet?
Sv: Kvartsfinal 4
Micke:
Jag hoppas att det är någon som bara glömt att skriva dit Solings namn! Om det är sant så börjar jag fan gråta, när i helvete ska oflytet vända?
Jag hoppas att det är någon som bara glömt att skriva dit Solings namn! Om det är sant så börjar jag fan gråta, när i helvete ska oflytet vända?
Sv: Kvartsfinal 4
Hoppas det går bra för er nu i elitserien!
Men jag blir inte förvånad om ni förlorarar!
Men jag blir inte förvånad om ni förlorarar!
Sv: Kvartsfinal 4
Hoppas det Lundström. Jag läste på FBK´s forum att Soling är sjuk och inte med ikväll. Han står inte heller med i laguppställningen på Swehockey. Just typiskt. Är det någon som blir förvånad att slutspelets bäste målskytt blir sjuk inför den avgörande matchen och att han spelar i Brynäs? Fru Fortuna ska visst hånle oss i ansiktet in i det sista den här säsongen...
« Föregående · 66359 · Nästa »