Kvartsfinal 4
« Föregående · 66359 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvartsfinal 4
yeeeeeeeeeeeeeesssssss...... Nu är det bara o fegspela... Spela på resultatet... eller ?!
Sv: Kvartsfinal 4
FBK väntade på att Brynäs skulle få en utv, då tog sonika Sjödin pucken och åkte runt målet och la in den mellan benen på Gerber!
Sv: Kvartsfinal 4
:) *hih* Jo spela på resultatet, backa hem å sarg ut. Sätt in Adam Icing! Det är ju bara 35 minuter kvar. :)
Sv: Kvartsfinal 4
Varför inte ? Bättre att dom fegspelar o vinner matchen än att dom ligger på framåt och Färjestad får en kontring o sen är det tack och adjöken... Fast.. Klart .. det är väl svårt
Sv: Kvartsfinal 4
Hmmm... undrar om man ska boka en resa till Karlstad till sin födelsedag - 20 mars... :)
Sv: Kvartsfinal 4
Nu är jag inte glad... men dessto sjukare. Tycker verkligen det är synd om mig just nu... *självömkar lite*
Sv: Kvartsfinal 4
Wallin har ett äckligt flin och påminner starkt om en gris när han grinar upp mot kameran.
Sv: Kvartsfinal 4
Tågny.
Har man sådana tankar är man inte brynäsare från början, så det tycker jag du ska göra. Skulle nog alla tjäna på.
Har man sådana tankar är man inte brynäsare från början, så det tycker jag du ska göra. Skulle nog alla tjäna på.
Sv: Kvartsfinal 4
Känns som det är dags att slänga resterande biljetter. Nåja, det är snart september igen.
Sv: Kvartsfinal 4
Det är helt jävla otroligt! FBK får tag i varenda hoppande puck och spelar ut Brynäs just nu!
Sv: Kvartsfinal 4
Så fort Brynässpelare höjer klubban så går Gerber ner på knä och vad gör Brynäsarna? Jo skjuter lågt! Gerber går ner på knä hela tiden men ändå dessa låga skott!
« Föregående · 66359 · Nästa »