Kvartsfinal 4
« Föregående · 66402 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvartsfinal 4
Nu är jag inte glad... men dessto sjukare. Tycker verkligen det är synd om mig just nu... *självömkar lite*
Sv: Kvartsfinal 4
Wallin har ett äckligt flin och påminner starkt om en gris när han grinar upp mot kameran.
Sv: Kvartsfinal 4
Tågny.
Har man sådana tankar är man inte brynäsare från början, så det tycker jag du ska göra. Skulle nog alla tjäna på.
Har man sådana tankar är man inte brynäsare från början, så det tycker jag du ska göra. Skulle nog alla tjäna på.
Sv: Kvartsfinal 4
Känns som det är dags att slänga resterande biljetter. Nåja, det är snart september igen.
Sv: Kvartsfinal 4
Det är helt jävla otroligt! FBK får tag i varenda hoppande puck och spelar ut Brynäs just nu!
Sv: Kvartsfinal 4
Så fort Brynässpelare höjer klubban så går Gerber ner på knä och vad gör Brynäsarna? Jo skjuter lågt! Gerber går ner på knä hela tiden men ändå dessa låga skott!
Sv: Kvartsfinal 4
Håller med dig fullt ut Micke! En riktig Brynäsare tänker inte ens tanken att byta lag! Men dom som inte är Brynäsare i hjärta och hjärna kan byta till nåt lag som har medgångs supportrar.
Sv: Kvartsfinal 4
Precis som i Gavlerinken senast alltså...
Förstår inte att det inte går in i skallarna att dom måste upp med den, Sjödin var nog den ända som tänkte på det senast, men då fick han stå och ladda i 3 sekunder för att få upp den.. o de håller ju inte heller.. =(
Förstår inte att det inte går in i skallarna att dom måste upp med den, Sjödin var nog den ända som tänkte på det senast, men då fick han stå och ladda i 3 sekunder för att få upp den.. o de håller ju inte heller.. =(
Sv: Kvartsfinal 4
Sjlälvklart tänker jag inte byta lag. Vi ska vända det här. det där med lagbyte var bara något jag hävde ur mig i ren besvikelse efter 2-4 målet.
Sv: Kvartsfinal 4
Kyrö fri från 3 m och Gerber går ner på knä och Kyrö skjuter lågt!
Nu ska Brynäs spela powerplay!
Nu ska Brynäs spela powerplay!
Sv: Kvartsfinal 4
Anmälde mig till matchtröjelotteriet. 2500 känns inte himla billigt. Får hoppas att tröjan åtminstone är tvättad när man får den... Och så kan man önska att man inte sitter där med Erikssons #29 den 27:e...
Sv: Kvartsfinal 4
4-2 PAUS! Det märks att Soling saknas, det finns ingen som går rakt på mål, utan puckjäveln ska som vanligt träs in.Det finns ingen plats för finlir längre!
Sv: Kvartsfinal 4
Det här vänder vi inte. Svårt, hm omöjligt, att göra fyra stycken Vitryssland. Det är bara att bita ihop och ladda inför nästa säsong. Silly season kan vara rätt skoj oxå. Man sitter med sina stora förväntningar men luften går alltid ut en och man rycker på axlarna i ett "var det allt?". Rätt var det är sommaren förbi och september med alla förväntningar är här.
Sv: Kvartsfinal 4
Jag är ingen stor användare av könsord och svordomar, men nu är det nära... *mumlar något ohörbart*
Sv: Kvartsfinal 4
När dom intervjuar FBKs Claes Eriksson så är det som vanligt dom som spelat dåligt när Brynäs gjort sina mål och att dom kom upp i normal standard denna period.
Sv: Kvartsfinal 4
Känns det bättre att intala sig det så ska man såklart göra det. Kanske det blir nytt rekord i svordomar och könsord på hockeysnack efter matchen?
Sv: Kvartsfinal 4
Det finns inte en chans att vi vänder detta pga urusla avslut och för mycket fippel och dribbel hela tiden,det ska tydligen göras så snyggt som möjligt hela tiden!
Sv: Kvartsfinal 4
Micke
Nja, jag håller nog mina för mig själv här i min ensamhet... Stör mindre så... :)
Nja, jag håller nog mina för mig själv här i min ensamhet... Stör mindre så... :)
Sv: Kvartsfinal 4
Asch då passbie. Jag som tänkte lära mig några nya att utöka min vokabulär med. Man måste ju ha nånting att imponera polarna med. :)
Sv: Kvartsfinal 4
Aspen har tagit 25 skott. Det är klart grabben ska ha nytt kontrakt. Ge honom en personlig psykolog.
Sv: Kvartsfinal 4
Var det nå´n som såg fram emot silly season? Den brukar ju vara ännu jävligare än den här skitsäsongen. Alla andra lag brukar fylla på med nå´n stjärnspelare, men Brynäs...? När köpte Brynäs en spelare som något annat lag varit ute efter? Brynäs ekonomi (eller hantering av ekonomin, vet ej vilket) kommer att skicka laget ner i nå´n skitserie. Nå´t måste göras, nu! Är det nå´n som tror att klubbledningen redan nu har nå´t vasst nyförvärv på gång? Det är troligare att Brynäs vänder mot laget som introducerade ryggsäcken i den moderna hockeyn.
Sv: Kvartsfinal 4
*skrattar* Gör som jag, ta jobb på ett högstadium... det man inte kunde förr i okvädningsord lär man sig snabbt där.
Sv: Kvartsfinal 4
Acceptera läget i stället. Vem i hela universum trodde att Brynäs skulle kunna rubba Fbk i en kvartsfinal??
Färjestad är landets bästa lag, dessutom med kilometeravstånd till landets näst bästa. Ni har kämpat väl. Men att komma upp i det äckliga lilafärgade lagets kapacitet innebär bra mkt mer insatser från styrelse och de som bestämmer! Molin, Bissett,
Färjestad är landets bästa lag, dessutom med kilometeravstånd till landets näst bästa. Ni har kämpat väl. Men att komma upp i det äckliga lilafärgade lagets kapacitet innebär bra mkt mer insatser från styrelse och de som bestämmer! Molin, Bissett,
« Föregående · 66402 · Nästa »