Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
« Föregående · 1362236 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
70 Rodrigues: "Var det inte någon här i gb:n som skrev att Åslund var på G till Brynäs??"
Jo det var Aftonbladet som skrev nåt om det för någon vecka sen.
Jo det var Aftonbladet som skrev nåt om det för någon vecka sen.
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
sylf: Stör han målvakten så är det säkrast att blåsa. Kanske inte just för den situationen men man måste lägga ribban nånstans.
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
GävleLasse: Såg du hur Granis hamnade i målgården?
Det var precis som Ankan sa, det skulle inte ha blåsts alls!
Det var precis som Ankan sa, det skulle inte ha blåsts alls!
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
Svanru: Det jag tycker är mest beklämmande är domarnas dåliga blick för spelet. Offsiden i målgården var verkligen horribelt dömd. OK att Granis befinner sig i målgården och spelet blåses av helt korrekt. Men att dra ut tekningen?
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
Lindström:Visst är det så vi är gjorda av kristallgalas med guldkant ack så räckliga
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
Svanru: Ja OJ OJ vad Ekholm rappar på han. Är alla dansbandsjon gjorda av socker?
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
Trist att Clarke ska bjuda FBK på ett mål. Hoppas vi slipper honom till nästa säsong. Tycker att vi har chanser nog för att hänga två puckar men otur och infektivitet är ingen bra kombination :-(
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
MarcusElving: Kollade mer noga på reprisen på 0-1.....han skjuter ju på mål men pucken tar ju på Ekholms skridsko och går fram till Åslund, hur kan vi ha otur med skridskostudsar som leder till mål i varje match??
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
MarcusElving: Ja, domarna suger verkligen. Det känns som bara för att BIF fått nåra helt korrekta PP måste dom sen leta utv för Brynäs bara för att jämna ut i statistiken. Helt horribelt!
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
MarcusElving: på grund av 5-3 läget eller att FBK bara fått en utvisning mer
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
MarcusElving: Kan nån förklara hur det där kunde bli en slashing?
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
MarcusElving: Var det inte någon här i gb:n som skrev att Åslund var på G till Brynäs??
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
Gurra88: Puuuh, tur att Åslund är en idiot. Nu slapp vi det numerära underläget.
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
Sundqvist och Clarke måste vara slutspelets sämsta backar.
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
MarcusElving: Mycket riktigt, nu är det FBK's tur att spela PP!
I have a bad feeling about this.
Vi har sumpat 5 mot 3 och 5 mot 4. Färjestad börjar komma in i matchen och leder dessutom med 1-0.
Matchbilden utvecklar sig på ett oroande sätt.
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
Nu har vi lite otur! Säg inte att det ska bli en sån match, där alla marginaler går emot och pucken vägrar gå in i mål.
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
Inte bra att vi sumpar dessa numerära överlägen, nästa utvisning kommer säkerligen att drabba en Brynässpelare.
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
70 Rodrigues: Sondmatning och stomipåse på Wallin skulle vara mumma!
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
70 Rodrigues: Amen!
Tycker FBK spelar så som Brynäs ska spela, Brynäsarna är alldeles för snälla hela tiden.
Tycker FBK spelar så som Brynäs ska spela, Brynäsarna är alldeles för snälla hela tiden.
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
Kan ingen se till så att Wallin måste börja sondmatas??
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
70 Rodrigues: Clarke behöver inte leka vägkon, han är en sån!
AVGÅ SUNDLÖV!!
AVGÅ SUNDLÖV!!
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
MarcusElving: Ekholm lekte Bengt Baron och Clarke en vägkon :-(
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
Drygt att snippan Wallin och Berglund producerar poäng :(
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
Typiskt, skitinledning!!
Tänker inte blir förbannad, ska göra en bra match idag jag :)
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
MarcusElving: Helvete!!
Jävla fucking Clarke!!!!!
Jävla fucking Clarke!!!!!
Redigerad kommentar
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
sylf: Måste varit en dåligt informerad journalist eller ett taktikdrag av FBK-ledningen.
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
MarcusElving: Kåberg spelar ju, vad var det för bullshit att han var petad?
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
129 poäng!!!
Har våra skadade spelare producerat denna säsong.
8 juniorer i laget ikväll!
NU KÖR VI!
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
MarcusElving:
Kaffe är svart inte lila.
Case closed!
Kaffe är svart inte lila.
Case closed!
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
hahii: Ja, jag hade också velat se Granström och Kahnberg tillsammans. Dock låter Sundström tillsammans med Kahnberg också ganska bra.
Baby-Brynäs kan man lugnt kalla det här laget :P
Redigerad kommentar
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
Bissett19: Vadå? Granström ska spela med Kahnberg!
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
| 25. GREISS, Thomas | |||||||||||
| Goalkeepers | 30. DANSK, Oscar | ||||||||||
| | |||||||||||
| 1st Line | 14. EKHOLM, Mattias | 76. CLARKE, Dale | |||||||||
| 33. SILFVERBERG, Jakob | 10. LARSSON, Johan | 8. SOMERVUORI, Eero | |||||||||
| | |||||||||||
| 2nd Line | 9. ANDERSÉN, Niclas | 20. JONSSON, Lars | |||||||||
| 17. WÄNNSTRÖM, Sebastian | 31. GRANSTRÖM, Jonathan | 23. RENSFELDT, Ludvig | |||||||||
| | |||||||||||
| 3rd Line | 22. SUNDQVIST, Jörgen | 15. BERTILSSON, Simon | |||||||||
| 18. RÖDIN, Anton | 37. SUNDSTRÖM, Alexander | 29. KAHNBERG, Magnus | |||||||||
| | |||||||||||
| 4th Line | 7. HELLGREN, Martin | 3. CARLSSON, Jonathan | |||||||||
| 28. FRÖBERG, Linus | 24. HANSEN, Mads | 27. ROHDIN, Joachim | |||||||||
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
Huge: Hur är det med den egna kalken - och framförallt läsförståelsen??
Sv: Kvartsfinal 4 Brynäs IF-Färjestads BK 14/3-2011
Bissett19: Haha, ja djävlar i min jultalg, det har du rätt i.
Bara för mig att bita i det sura äpplet och konstatera: Touché!!! ;-)
Även om Hovetmatcherna som bekant alltid känns som hemmafighter, om man ska gå på publikstödet... :-)
Bara för mig att bita i det sura äpplet och konstatera: Touché!!! ;-)
Även om Hovetmatcherna som bekant alltid känns som hemmafighter, om man ska gå på publikstödet... :-)
« Föregående · 1362236 · Nästa »
Han har ETT jobb att göra i det läget och det är att låsa Åslunds klubba, inget annat.
Märklig bedömning av domarna när man drar ut tekningen efter att Granis blivit knuffad in i målgården.
Usel bollkänsla där.
Nu gick många dyrbara sekunder bort i spel 5 mot 3.
Och varför blir det inte straff för Färjestad i slutet?
Går det att kommer mer sopren med målvakten än vad Åslund gör.
Å andra sidan så dömde man inte straff när Wännström dras ner sopren heller, så udda kanske kan vara jämnt.
Viktigt att hålla tätt nu i BP.