Laget 10/11
« Föregående · 1239035 Till forumet
Sv: Laget 10/11
Wännström firade A-lagskontraktet med stil. Sänkte Luleå med J20 idag, 1+1 och 3-2 för Brynäs!
Sv: Laget 10/11
Ang måvakter, två kommentarer på mrmadhawk.se/ hävdar att Brynäs slutförhandlar med Marcus Svensson. Vet inte sanningshalten i det, men jag ser hellre Jocke eller Lindbäck.
Sv: Laget 10/11
Zzz: Jag hittar inte(!) det där inlägget, men i så fall, om det stämmer alltså, är det alltså klart att Markström hamnar i Florida samt att Jocke och Anders tackat nej till Brynäs.
Sv: Laget 10/11
Skitstöveln: Det är i kommentarerna, ser jag nu, till ett inlägg gjort av Mr.Madhawk, i sin blogg. Så det kan inte stämma, eller det kan stämma, men förhoppningsvis inte.
Sv: Laget 10/11
Anders Berg: Mjo - men om det stämmer borde man redan hört det ifrån media.
Jag menar, en blogg är väl inte så jävla trovärdig direkt ^^
Jag menar, en blogg är väl inte så jävla trovärdig direkt ^^
Sv: Laget 10/11
Anders Berg: Aldrig i livet att jag ser han i brynäs målet istället för Limpan eller Jocke !!!!!
Sv: Laget 10/11
Skitstöveln:
"en blogg är väl inte så jävla trovärdig direkt"
Det är skillnad på blogg och blogg, på samma sätt som det är skillnad på site och site, tidning och tidning samt käft och käft.
Go figure.
Sv: Laget 10/11
Skitstöveln: Detta gäller alltså bloggkommentarer, det är inte Mr.MadHawk själv som skrivit om detta "rykte". Någon/vemsomhelst har alltså postat en kommentar och påstått detta.
« Föregående · 1239035
Det kan inte ens Sätra matcha... ;-)