Laget mot HV
« Föregående · 1214683 · Nästa » Till forumet
Sv: Laget mot HV
Somervouri-Dixon-Nordquist ser onekligen intressant ut,det man kan ifrågasätta är hur Nordan klarar en ytterforwardsroll,men det borde gå bra med en såpass spelskicklig spelare.
Att Hv kommmer med 5-6 ordinarie spelare borta gör att vi borde ha en bra chans att kunna nypa dom imorrn.
Tips:3-2 sd.
Att Hv kommmer med 5-6 ordinarie spelare borta gör att vi borde ha en bra chans att kunna nypa dom imorrn.
Tips:3-2 sd.
Sv: Laget mot HV
Bissett19: Jag tycker att det ser spännande ut. Bra med två tekare i förstalinan. Det blir svårare för HV att matcha tekare mot t ex Dixon.
Vidare så tror jag det kan bli bra med tanke på rollerna i kedjan. Somervuri står för avluten, Dixie är mer för att skymma och slå returer och NOrdan levererar passningar och har dessutom ett vasst skott själv.
Det jag ställer mig lite frågande till är om att kra Molin i andra och Lauritzen i tredje. Molin är väl en bättre spelare defensivt så man hade nog önskat honom i tredjelinan ihop med Hansen.
Sv: Laget mot HV
GävleLasse: Ser bra ut.. Kan bli skitbra.. men hade hellre sett att de spelade ihop Kahberg - Nordqvist.. Men spännande att se hur detta blir
Sv: Laget mot HV
Pettisbif: hade velat sett CJ i första istället,skulle va intressant.eller Silver,två snabba bredvid Dixon,ser ut som Nordqvist släpar lite med ena benet fortfarande,tar ju lite tid med en sån skada.
Sv: Laget mot HV
Jaha vad ska man tro om i kväll då??
Hoppas på att dom spelar med fart i 60 min och står upp för varandra. Tror på en del tjyv nyp ikväll..
Resultatet då... Ska man safta till med 3-1
Sandin
Nordan
Eero
Hv´s Jesus utan ass..
Hoppas på att dom spelar med fart i 60 min och står upp för varandra. Tror på en del tjyv nyp ikväll..
Resultatet då... Ska man safta till med 3-1
Sandin
Nordan
Eero
Hv´s Jesus utan ass..
Sv: Laget mot HV
Blir det inte uppåt 5500 idag vore det en katastrof - eller nej, mer katastrof än vad det är nu.
Brynäs vinner 2-1! Dixon och Hietanen!
Brynäs vinner 2-1! Dixon och Hietanen!
Sv: Laget mot HV
Enligt Hockeyligan så är även Nolander borta.
28
* Eddie Läck (GK)1
Alexander Sahlin (GK)1:a
37
Alexander Sundström (LD)11
Juuso Hietanen (RD)39
Jonas Nordquist (LW)14
Stephen Dixon (CE)8
Eero Somervuori (RW)2:a
9
Niclas Andersén (LD)4
Victor Berglind (RD)29
Magnus Kahnberg (LW)31
Jonathan Granström (CE)21
Ove Molin (RW)3:e
15
Simon Bertilsson (LD)5
Simon Löf (RD)16
Sebastian Lauritzen (LW)24
Mads Hansen (CE)33
Jakob Silfverberg (RW)4:e
13
Emil Sandin (LW)19
Calle Järnkrok (CE)2
Sebastian Wennström (RW
Sv: Laget mot HV
Bissett19: När jag kollade på hockeyligan så stod det Rhodin, inte Wännström.
Tufft blir det iaf!
Tufft blir det iaf!
Sv: Laget mot HV
Bissett19: Verkligen inte, ungefär 1/3 för en reaktion och blir sjuka en dag efteråt. 3 poäng åt h:e för dålig planering.
Sv: Laget mot HV
Bissett19: Gjorde dom de? eller var de ironi? Om inte så låter det väldigt puckat att göra det innan en match mot HV..
Torsk ikväll...stor sådan..
Torsk ikväll...stor sådan..
Sv: Laget mot HV
Gurra88:
Halva laget vaccinerades inte går men i veckan:
"... hälften av brynäsarna – inklusive tränaren Czarnecki – tog sitt vaccin mot svininfluensan direkt efter måndagsmatchen. Andra hälften, däribland de spelare som inte har några landslagsuppdrag, vaccineras kommande måndag."
Halva laget vaccinerades inte går men i veckan:
"... hälften av brynäsarna – inklusive tränaren Czarnecki – tog sitt vaccin mot svininfluensan direkt efter måndagsmatchen. Andra hälften, däribland de spelare som inte har några landslagsuppdrag, vaccineras kommande måndag."
Redigerad kommentar
Sv: Laget mot HV
Huss: Nolander är och föder barn. Om Sunken är sjuk pga vaccinering eller bara vanlig bonnförkylning vet jag inte.
Sv: Laget mot HV
Bissett19: My thought precisely. Men det är väl inte lätt att tänka på spelschemat när stearinljusen glimmar och damen klipper med ögonfransarna.
Sv: Laget mot HV
Bissett19:Nolanders parvel var planerad att komma på julafton, tydligen är ungen snabbare ur zon än farsan. ;)
Sv: Laget mot HV
Nolander pappa?.. Tycker fortfarande han ser ut som en femtonåring i sin härliga frilla:)
Sv: Laget mot HV
Om Kahnberg kan bli en andra EERO så ser det mycket ljust ut! Tajta till defensive nu!
Sv: Laget mot HV
Lesky: Nej för fasen, inte backa hem. Anfall är bästa försvar, speciellt då vi saknar 4 ordinarie backar.
Sv: Laget mot HV
Lesky: och lägga oss på försvar menar du? menar du de så är de nog det sista vi ska..
Sv: Laget mot HV
Gurra88: Tror det blir fysiskt ofrånkomligt ju längre det här resultatet står sig tyvärr.
Sv: Laget mot HV
henke1: rädd att Juuso kommer få kramp innan matchen är över. Han kommer få spela enormt mycket idag.
Sv: Laget mot HV
henke1: Lauritzen vrekar pigg ja, han kanske tillhör de som slapp sprutan i måndags.Eller så kanske han fick en och det gav han en liten kick........
« Föregående · 1214683 · Nästa »
Hietanen-Andersén
Somervouri-Dixon-Nordquist
Sundqvist-Bertilsson
Kahnberg-Granström-Molin
Nolander-Löf
Silfverberg-Hansen-Lauritzen
Berglind-Rhodin
Sandin-Sundström-Järnkrok
Hoppas på debut för Joakim Rhodin! Intresant och se hur han lirar.