Laguppställning 02/03!
« Föregående · 88143 Till forumet
Sv: Laguppställning 02/03!
6 Lundström: Jag vet inte om jag tycker att det är en bra idé att splittra Soling och Mårtensson som jag tycker hittade varandra bra förra säsongen. Hellre Bergqvist i första och Soling i tredje med Kyrö och Mårten. Din andra kedja ser intressant ut dock.
Sv: Laguppställning 02/03!
Ram (Aspen)
Bacon-Larsson-Molin
Laitinen-Djoos
Östlund-Miettinen-Anger
Pekkala-Sjödda
Soling-Kyrö-Mikolovic
Rehnberg-P3
Björne-Wågen-Mårten
(Adam Icing, Johansson, Jobs, osv)
Bacon-Larsson-Molin
Laitinen-Djoos
Östlund-Miettinen-Anger
Pekkala-Sjödda
Soling-Kyrö-Mikolovic
Rehnberg-P3
Björne-Wågen-Mårten
(Adam Icing, Johansson, Jobs, osv)
Sv: Laguppställning 02/03!
micke: Till "Micke-von-oben":
Här har du några fler fina "smeknamn" än ditt finurliga Adam Icing:
Jamie "Ballongen" Ram
Johan "Asplövet" Asplund
Pär "Sengångaren" Djoos alt. "Indianaren"
Jan "Snigeln" Larsson alt. "Längdskidåkaren"
Ove "Tjecken" Molin
Jussi "Ingenmansland" Pekkala
Tommy "Kamelen" Sjödin alt. "Laman"
Roger "Munken" Kyrö
Mikko "Hjulben" Luovi
Björn "Mini-me" Danielsson
Daniel "Fore" Johansson
Henrik "Flängen" Petré
Det kan vara svårt när generationskompisar blir passé ( Djoos).
Här har du några fler fina "smeknamn" än ditt finurliga Adam Icing:
Jamie "Ballongen" Ram
Johan "Asplövet" Asplund
Pär "Sengångaren" Djoos alt. "Indianaren"
Jan "Snigeln" Larsson alt. "Längdskidåkaren"
Ove "Tjecken" Molin
Jussi "Ingenmansland" Pekkala
Tommy "Kamelen" Sjödin alt. "Laman"
Roger "Munken" Kyrö
Mikko "Hjulben" Luovi
Björn "Mini-me" Danielsson
Daniel "Fore" Johansson
Henrik "Flängen" Petré
Det kan vara svårt när generationskompisar blir passé ( Djoos).
« Föregående · 88143
Målvakter: Ram om han nu skriver på någon gång(Asplund)
1:a Soling-Larsson-Molin
Sjödin-Laitinen
2:a Anger-Miettinen-Luovi
Pekkala-Djoos
3:e Mårtensson-Kyrö-Danielsson
Rhenberg-Andersson
4:e Bergqvist-Wågström-Östlund
Johansson-P3
Reserver:Jobs och Mårs
Kom gärna med kommentarer om mitt förslag, positiva som negativa!