Lavins!
« Föregående · 589636 Till forumet
Lavins!
Jag har bara sett en match med Lavins och vad det verkar så har han inte stått upp till de krav man bör kunna ställa!
Sv: Lavins!
lillovechkin: Han har ju varit godkänd förutom igår när han gjorde bort sig och gav en Södertälje spelare ett friläge som gjorde att han tvingades ta en tvåminutare. Lavins har haft några riktiga rökare i powerplay som har gått strax utanför - synd, för målvakterna hade inte hunnit reagerat.
« Föregående · 589636