Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
« Föregående · 2017690 · Nästa » Till forumet
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Vet inte om någon av er kollat på Leksands matcher? Dom har spelat överlägset bättre än oss men haft mer motstuts tyvärr förlorar vi mot ett bättre lag just nu, det svider i hjärtat att se detta men som fågel Fenix kommer vi resa oss ur askan igen.
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Dackell va en gudabenådad spelare men detta övergläns tyvärr med den otroligt dåliga insats han gör som sportdirektör!!!
+ 5
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
känns också som att de bra matcherna vi gör, sällan men de få så är det för att några spelare har en riktigt bra dag, men alla vi förlorar är ju av grundspelet och det är Magnus men framförallt Dackell och ledningens fel eftersom de säger att "sättet brynäs ska spela" bestäms av hela föreningen och följs från juniorerna upp till A-laget.
+ 1
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Forestonepearl : Ja, man mår inte bra. Men vi viker oss aldrig. Brynäs i vårt och torrt. Vi kommer tillbaka.
+ 2
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Den här förlusten var ju så jävla förutsägbar. Att ni plågar er själva med detta haveri till skitlag. Sverige spelar propaganda-hockey mot Schweiz, mycket bättre tidsfördriv. Jag är klar med att slösa tid på Brynäs. 💩
+ 1
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Davey85: Får hoppas på det alltså. Är fan på riktigt orolig nu... inte kul...
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
DACKELL OCH SUNDLÖV AGERA FÖR HELVETE!!!!!! Det här är pinsamt två torsk mot två bottenlag
+ 2
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
{7044}: jag tror inte han firar nyår som hc för brynäs if.
+ 3
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Forestonepearl : Jag tror att jag har haft rätt hela tiden, vi skulle ha haft tålamod med Melin.
+ 2
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
munkas: Mange kommer att sitta kvar.....😢
Vi har tyvärr ingenting att hämta i SHL.
Personligen är jag livrädd, våra spelare kommer att betala för att lämna.
Vi har tyvärr ingenting att hämta i SHL.
Personligen är jag livrädd, våra spelare kommer att betala för att lämna.
+ 1
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
har försökt tro på Magnus bara för att man har fått en personlig koppling till han som fagersta-bo men han måste bort. jätte trevlig och vänlig person men det man fått höra så känns det som att han utåt har en nära kontakt med spelarna men det man får höra på sidan verkar han klaga på spelarna privat och åma sig över vissa spelare
sorry Dackell men dags att laga skadan du har slagit upp.
sorry Dackell men dags att laga skadan du har slagit upp.
+ 3
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Davey85: Jomen svårt att klaga på bedömningen vid det bortdömda målet. De följer ju regelboken... Matchstraffet däremot är parodi...
+ 1
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
{8399}: Huge tycker att Brynäs gjorde en bra match. Huge, du är en skojare
+ 1
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Forestonepearl : Det är i sin ordning. Men det behövs också nyförvärv.
+ 1
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Davey85: Har varit en som försökt vara positiv in i det sista, men nu får tränaren ryka!
Ser ingen annan utväg....
Ser ingen annan utväg....
+ 1
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Zappaholic: Detta var lika illa som matchen mot Oskarshamn. Vi lobbar ut ur egen zon och dumpar in i anfallszonen........det finns liksom inget hopp, ingen glädje ingenting kvar. Nu väntar Magnus geniet på presskonferensen och han är förstås nöjd med spelet och kommer att skylla på matchstraffet här och nästan runka av vattenflaskan också. Nä mitt tålamod är slut, bort med Magnus redan i år tack.
+ 2
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Herr D: Jag gav just två utmärkta "ursäkter". I en jämn match på SHL-nivå så blir de två bedömningarna avgörande.
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Back: Lägg ner snacket om att folk ska dö, herregud vilken låg nivå.
+ 12
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
munkas: Ja nu borde nästan något hända. Förhoppningsvis har de jobbat lite under radarn på en ersättare då de måste ha sett att Sundqvist inte är ett långsiktigt alternativ. HUR I HELVETE DACKELL!!!! 2+1 ÅR PÅ DENNE TRÄNARE... INKOMPETENS! Livsfarlig inkompetens...
+ 11
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
munkas: det är nog så illa att vi inte ens skulle vinna mot AIK ifall vi möttes ,, usch
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
munkas: Håller med dig om Magnus. Men vem i helskotta plockar man in??? Stefan Nyman? Marknaden är väl lika död på tränarsidan månne...
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Denna föreningen är ett STORT jävla skämt hur i helvete kan det tillåtas att en av Sveriges mest klassiska klubbar sköts på detta patetiska sätt! AVGÅ för HELVETE
+ 3
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Davey85: Vi ger bort poängen genom egna misstag. Det finns inga ursäkter för en sådan här insats.
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Ja det vart 4-2 som jag förutspådde, BEDRÖVLIGT.
Spelidé nån?
Melin överglänste med råge i båskampen. Värvas det inte nu så ligger vi jävligt illa till.
In med Widing fort som fan, sen leta spets!!
Spelidé nån?
Melin överglänste med råge i båskampen. Värvas det inte nu så ligger vi jävligt illa till.
In med Widing fort som fan, sen leta spets!!
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Kalla mig vad fan man vill, men det bortdömda målet och felaktiga matchstraffet avgör denna matchen.
Vi gör ingen toppmatch, men blir rånade av zebrorna.
Vi gör ingen toppmatch, men blir rånade av zebrorna.
+ 2
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Jim80: Jag mailade Sundlöf om förvärv och då svarade han att det måste vara TVÅ parter för att ett förvärv ska komma till. Alltså att de kontaktat spelare men INGEN vill till Brynäs....
+ 2
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Jim80: Vi ska inte skylla på domarna men det klart att den felaktiga utvisningen på Sigalet och det bortdömda målet är ingredienser i matchen som inte är till vår fördel om man säger så.
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Jim80: 1 poäng blev det mot Oskarshamn och Leksand alltså. Bye bye Mange.
+ 9
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Går inte att vara direkt besviken på MS heller. Detta var aldrig hans nivå. Lite som att låta en svetsare leda ett land...
+ 10
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Lindström: borde dömmas bort då han åker på målvakten.. Inget snack.
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
bradberry: Man skriver hellre av sig här än tittar på slutet av matchen.
För mej som är en passionerad supporter är det ett tydligt tecken att något är jävligt fel i Brynäs iår.
För mej som är en passionerad supporter är det ett tydligt tecken att något är jävligt fel i Brynäs iår.
+ 1
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
lapad: Det borde bli bortdömt. MEN exakt samma sak här som på VÅRT mål som blir bortdömt. Ersson kommer inte att rädda pucken även om han ej blir pååkt. Samma sak med att Juvonen kommer aldrig att ta pucken oavsett om Mannberg SKULLE toucha honom eller ej.
+ 3
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
bradberry: Blås av säsongen för fan. Det här är bara en jävla plåga.
« Föregående · 2017690 · Nästa »